Vanmiddag een ovutest gedaan; licht streepje, nog wel neg. Van het Kruitvat. Voor het eerst.
Maar mn ei gaat er aankomen. Klussuh!
We gaan er weer voor!
Liefs
Regina08Oud lidBerichten: 1.056Lid sinds: 1 januari 2005
Marleen301 schreef:
Ook leuk als je mensen hoort praten (waar het in 1x bij gelukt is) over zwanger worden/zijn alsof het
de normaalste zaak van de wereld is! "Dat het niet zo moeilijk is om raak te schieten....."
Dat doet me dan toch wel zeer omdat die mensen er helemaal niet bij stil staan dat het bij anderen
misschien weleens langer kan duren dan een maand maar goed, gelukkig kunnen we het hier van ons
afschrijven! v :D
Mariekepiek schreef:ja wordt tijd dat dit topic gesloten wordt en we naar het uitgerekend in januari/februari 2010 verhuizen he?
Marleen301 schreef:Je zou er bijna wat van gaan denken.....! :lol:
Lindy schreef:Regina hoop dat het waar is wat ze zeggen dat je na een MK extra vruchtbaar bent!!
Beloved schreef:Oja, nog even een vraagje...
Voelen jullie je eisprong? Zoja, hoe voelt dat dan. Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, maar heb ook wel eens kleine steekjes gevoeld. Denk namelijk dat ik het me allemaal inbeeld, maar als het wel klopt....ja dan moeten we er flink op los gaan. Vriendlief is nie thuis, dus dat gaat alleen niet.
boba80 schreef:
Spannend hoor voor de gene die mogen gaan testen....hopenlijk allemaal positief.
Tot over een weekje....