Hee Marieke,
erg spannend dus nog... Ik blijf voor je duimen en hopen! Laat je even weten wanneer je weer wat nieuws hebt? Blijf hopen!
Butterfly82Oud lidBerichten: 645Lid sinds: 14 mei 2013
Beebie_Wish schreef:Nou dames, wij hebben in ieder geval nog goede hoop want wat we zojuist vanmiddag te horen hebben gekregen is eigenlijk wel goed nieuws .
Doordat mijn cyclus goed regelmatig is met de Clomid betekend dit dat ik wel eisprongen kan hebben gehad alleen ze niet tot bevruchting plaats gevonden te hebben, en wij op de goede weg zitten en heeft de gyn met ons nu af gesproken 2 maanden nog gewoon met Clomid100mg door blijven gaan (maar dan ipv op cyclusdag 5 t/m9 te slikken, het nu op dag 3 t/m 7 te slikken)...Maar hij meldde dat we op de goede weg zitten ivm het zaad van manlief erg goed is en mijn cyclus lengte ook gewoon goed is alleen afwachten tot er een mooie eisprong plaats vind...En als na die 2 maand nogmaals door blijven gaan met Clomid100mg nog geen resultaat gekomen is moeten we weer terug komen en dan zal hij volgende stap uitleggen, hij meldde namelijk dat het over iui behandeling best wel pittig is en omdat we al op de goede weg zitten dit alvorens nog gewoon even aan te houden.
Hij heeft vandaag geen inwendige echo gedaan dit zal ie dan over 2 maand wel gaan doen vertelde hij, wel moet ik volgende week woensdag bloed prikken op progesteron. En dan hoor ik die maandag daarop de uitslag van mijn huidige gyn.
Met al ben ik best wel tevreden en ook vroeg ik hem over de steken die ik onderin mijn buik voel telkens en aan zijkant hij kon mij niet adviseren dat daarmee precies je eitjes dat zijn maar het is ook zeker wel een goed teken als men steken voelt.
Zoals nu ook voel ik echt van alles en ik ga deze ronde ff niet aan mijn lijf denken maar gewoon lekker positief doen en gewoon voor de fun gezellie KLUSSEN
Ook ga ik het ´´Sonja Bakker Boek´´ weer uit de keukenlade halen en daar maandag a.s. (omdat je begin van de week ermee moet beginnen met week 1)...In 2006 heb ik dat ook wel keer gedaan maar meer om het idee van om het te proberen en het werkte ook nog uiteindelijk.
Met al ben ik best wel tevreden en gaan we gewoon heel erg positief deze ronde ook volmaken en er flink tegen aan gaan 😉
brabbel schreef:Hoi hoi,
Ik ben 15 april gestopt met de pil en 6 mei voor het eerst ongi geworden.. Nu heb ik altijd een hele regelmatige cyclus gehad. Ik denk dat ik ongeveer een jaar aan de pil ben geweest. Vandaag is het 5 juni, gisteren een negatieve test gehad, maar niks lijkt er op dat ik ongesteld moet worden..zou ik te vroeg geteste hebben?
Mariekepiek schreef:wanneer had jij hetzelfde dan beloved deze cyclus of de vorige???
Mariekepiek schreef:ben benieuwd wanneer je je ei hebt en of het overeenkomt met wat je banner zegt. Is dit nou de eerste maand dat je die test gebruikt?
Nou meiden.... ben weer wat positiever.....kan nog steeds alle kanten op gaan. Lust namelijk ineens geen naturel ribbelchips meer, ben nog steeds misselijk.....en dit temperatuurdip kan ook vanalles betekenen. kan zowel een verlate innesteling zijn als een vervroegde aankondiging van de ongi. Ik ga zondag of maandag testen als er nog geen bloed is.
Mariekepiek schreef:lijkt wel alsof er een aan en uit knop op zit bij mij. HAHA! positief, negatief, positief, negatief qua testen en humeur 😃 😃 😃 😃 😃 :oops:
Lola miracle schreef:
@regina & beloved
Hoe is het met jullie? Voelen jullie je al helemaal zwanger?? Ben zo jaloers op jullie.. :oops: Hebben jullie het al tegen mensen verteld of wachten jullie nog even? Wat was jullie "tactiek" deze maand?? Bij beloved elke dag sexen toch? Ben even nieuwsgierig hoor.. 😂
Beloved schreef:Lola miracle schreef:
@regina & beloved
Hoe is het met jullie? Voelen jullie je al helemaal zwanger?? Ben zo jaloers op jullie.. :oops: Hebben jullie het al tegen mensen verteld of wachten jullie nog even? Wat was jullie "tactiek" deze maand?? Bij beloved elke dag sexen toch? Ben even nieuwsgierig hoor.. 😂
He lola...ik voel me eigenlijk weinig zwanger. Wel vervelend dat ik geen tekenen krijg. Soms denk ik een steekje in mijn buik te voelen, maar het is zo vaag dat ik me afvraag of ik het me inbeeld.
Gisteren heb ik het tegen een goede vriendin en mijn zus verteld. Iets wat ik eienlijk niet wilde, maar merkt dat ik wel erg veel aan het liegen was over alles en daar voelde ik me niet prettig bij, dus heb besloten het maar te vertellen en ze waren heel erg blij voor me. Mijn zus kon dr traantjes niet bedwingen en toen ik ook niet. Voor de rest hoop ik het echt nog even voor me te kunnen houden.
Mijn tactiek? Nou, ik had het na vorige maand helemaal gehad en besloot er een drastische maand van te maken. Ik had mijn vriend al gewaarschuwd. Heb ovutesten besteld en we hebben vanaf dag 12 tot dag 19 elke dag gesext (dag 17 was het volgens de test raak). Als je een sexfreak bent is het fantastisch, maar dat zijn ik en vriendlief niet, dus dat was zwaar. En als je allebei eigenlijk niet zo'n zin hebt, lukt het ook nog eens moeilijker en soms ook niet. Daarna met mijn bibs in de lucht...(soms stopte ik er een plug van wc-papier in tot de volgende ochtend!) te erg he?! hahaha...voor een goed doel.
kleinepukkie schreef:Hey meiden,
Ik ga aankomende maand ook drastische maatregelen nemen 😉
we hebben gister zo'n ovulatie test van clearblue gekocht.
die gaan we deze maand gebruiken ook en toch maar wat vaker vrijen.
Net als Beloved ben ik geen sex freak en zie ik er wel een beetje tegen op om het
" verplicht" te moeten gaan doen maar na 9 maanden rommelen vind ik het tijd om er
dan maar iets meer mee bezig te zijn.
Vriend lief zag het eerst niet helemaal zitten maar ik heb het idee dat hij het ondertussen
ook allemaal wel wat lang vind duren (hij laar daar vrij weinig over los en er over praten gaat
eigenlijk niet). Het idee van de ovulatie test is inmiddels wat bezonken en hij noemt
het nu de eierenzoeker
We shall see.... ik duim voor jullie allemaal dat de volgende ronde onze ronde word
(ik heb trouwens geen idee meer met hoeveel we nog over zijn...)
Regina08 schreef:
Bloem,
ik heb ook altijd met n kussenytje onder mn kont gelegen.
Met de gedachte baat t niet, schaadt t niet. Ben wel inmiddels 2 keer zwanger geworden.
DUs ik zou zeggen, ga ervoor!!!
Meiden, zet hem op he!! Kop op, blijf er voor gaan.. het is jullie ook stuk voor stuk gegund, zeker weten..
1 ding is zeker.. die aankomende kindjes van jullie, die nog even worden gegijzeld door die rot ooievaar, hebben wel ontzettende toegewijde ouders en zijn zo ontzettend gewenst dat ze hun handjes dicht mogen knijpen, want dat zijn lang niet alle kindjes helaas
finaly87 schreef:graag gedaan meiden 😉 en nu snel een volgende zwangere (of 10 ;)) hier!! xx