Nee ik heb geen afspraak in zknh voor te testen de gyn vertelde me sowieso afgelopen maandag aan de foon dat ik sowieso een goede ovulatie heb gehad...Nou laten we dat hopen aub, van mij mogen alle eitjes wel gesprongen zijn, als ik maar zwanger word hihi...
Maar wil nergens nog goed op hopen natuurlijk stiekem wel beetje maar niet zo erg ivm de teleurstelling anders te groot word, zondag a.s. zit ik precies op 32 dagen (zoals mijn laatste cyclus was) als ik dan nog nie ongii geworden ben wil ik maandag denk wel een testje wagen maar aan ene kant durf ik dat ook weer niet, want heb zoveel testen wel eens gedaan waardoor ik nu gewoon weg niet meer durf te testen aaarghh
Lindy schreef:Sas ik hoop het ook voor jullie!!!
Monalisa echt knap dat je zo lang kunt wachten, ik kijk toch elke dag of je niet stiekem hebt getest hihi...
Beeby wish het klinkt echt wel hoopvol, gaan ze bij jou in het ziekenhuis testen? wanneer??
Mariek heerlijk zeg, ben gek op tapas!! en die film wil ik ook nog graag zien, heb het boek ook gelezen. Veel plezier en lekker genieten!!!
Liefs Lindy