@ Beebie-wish...that's the spirit
@ Angel...welkom hier bij ons cluppie
@ Bloem...balen...maar geen bloed geeft nog hoop en hopenlijk krijg je binnen een paar dagen alsnog een positieve test in handen.
Annemarie1982 schreef:
Zijn er ook mensen die al iets besloten hebben om te doen als ze het jaar proberen voorbij zijn?
Ik twijfel erg of ik gewoon zo door moet gaan of dan ik na september een bezoekje aan de huisarts breng.
Maar volgens mij zeggen zij gelijk iets van kom over nog een jaar maar terug.
Ik zie vaak staan als je onder de 35 jaar bent kun je na een jaar proberen naar de huisarts.
Iemand al ervaring mee? Of ideeen over?
Groetjes Annemarie
Wij hebben besloten (je hebt kan dat ik er nog op terugkom...maar denk het niet) dat we niet uitgebreid de medische malle molen in willen... ik ben nog wel bereid om hormonen te slikken / injecteren maar daarna houd het voor mij op.
Ik ben bang dat ik dat psychisch niet aankan, dat er teveel druk op komt te staan en dat m'n relatie er onder gaat lijden...en dat is het me niet waard.
Ik heb me nu ook voorgenomen dat als ik in januari nog niet zwanger ben ik uit ga kijken naar een vervolgopleiding om te gaan volgen en dus ook een nieuwe baan.
Nu wil ik dit nog niet omdat ik het niet fijn zou vinden om zwanger te worden terwijl ik met een opleiding bezig ben..... zeker omdat de meeste verpleegkundige vervolgopleiding toch zo'n 2 jaar duren.
Ik vind dat ik nu op de ideale afdeling werk om een kindje te krijgen en zwanger te zijn..dus daarom ga ik nu liever nog niet weg.
maar als zwanger worden niet lukt ga ik toch maar carriere maken en nieuwe uitdagingen zoeken.
Ik zou de eerste niet zijn die na zo'n stap toch ineens zwanger wordt...en dan zou het natuurlijk extra leuk zijn.
Hier nog geen positieve ovu-test gehad... hoop nu echt dat die snel komt..want merk aan m'n mannetje dat het elke dag klussen hem een beetje tegen begint te staan.