Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
oh sorry dan haal ik het een en ander door elkaar.
Mariekepiek schreef:ik heb effe een 2de banner aangemaakt. Fertility friend vind namelijk dat ik zondag mijn nod heb. Nou ja er zijn meer aanwijzingen dat dat wel zo is als niet eigenlijk. Nog steeds wat spotting, maar daar blijft het ook bij. Ja en wat buikpijn.
Mariekepiek schreef:hier nog steeds :?: :?: :?: :?: maar denk toch dat het :twisted: gaat worden. :cry:
boba80 schreef:Mariekepiek schreef:hier nog steeds :?: :?: :?: :?: maar denk toch dat het :twisted: gaat worden. :cry:
toch nog spannend....wie weet test je alsnog positief...je zou de eerste niet zijn.
Hier heb ik erge last van m'n darmen...verstopping...tevens rare krampjes thv m'n baarmoeder....ben ook wat misselijk...
Hopenlijk zijn het deze keer de tekenen van een beginnende zwangerschap...hoop het zo...
Mariekepiek schreef:vertel mij wat met die rotdarmen. HAHa! Gisteravond weer overgegeven en dat had ik eerder deze week ook. Verstopping wordt afgewisseld met diarree. Heeft bij mij volgens mij niet met een zwangerschap te maken. Ga wel extra gezond eten vandaag. Iemand nog ideetjes voor het avondeten?? Ben alleen van het weekend. Alweer! Nou ja ik mag mijn mannetjes zijn hobby niet misgunnen. Is voorlopig ook weer even voor het laatst.
Regina08 schreef:Mariekepiek,
kl*te zeg, die 😈 :twisted: .
Kan me voorstellen dat je je gedachten naar iets anders wilt verplaatsen.
Een hobby zoeken is een goed idee, succes ermee!
Ik zoek meestal puzzels of spelletjes op de pc. Deze zijn heel erg verslavend.
Dikke digiknuffel
kleinepukkie schreef:Ik vind de little red dress boeken leuker dan de boeket reeks. Is ff hipper en vlotter geschreven.
chick flicks worden ze volgens mij ook wel genoemd.
Musical is een grote verslaving. Ben helemaal weg van Freek Bartels en ben blij dat ik zaterdag weer mag. ga vrijdag naar high scool musical, zaterdag naar joseph en dinsdag weer joseph.
En scrappen... is freubelen met foto's. Mega verslavend en (ik vind het ) mega leuk
wegens de verhuizing heb ik al een tijdje niets kunnen doen maar dit is 1 van de laatste die ik heb gemaakt.
naast grote pagina's (die in een speciaal album gaan ) maak ik ook kaarten en mini boekjes.
Mariekepiek schreef:ja echt heel leuk die ideeen. Ook wel leuk om te weten wat jullie interesse sowieso zijn. die chicklits boekjes (schrijf je het echt zo) is dat bouquetreeksachtig met humor? want volgens mij lees ik die zo af en toe ook wel. De boeken van saskia noort zijn echt goed ja. Leest makkelijk weg en is altijd spannend. ik zou eigenlijk meer moeten lezen!!!
En dat ziet er creabea uit kleinepukkie, ook erg toepasselijk met die regenboogkleurtjes. Ik vind het knap hoor, hoe je ook al die materialen bij elkaar weet te zoeken.
boba80 schreef:
Ben je al bij playtopia geweest?? dit is ook erg verslavend...en leuke spelletjes.
lion schreef:meldena, jeetje meid. je cyclus is dus echt niet op de rit en dat terwijl dit in het begin wel anders was. ik wens je veel succes bij de gynaecoloog. hoop dat die een lichtpuntje kan brengen voor jullie!