missmiep schreef:en mijn vriend is dan 30 jaar dus (wordt wel tijd) 😉 😊 :D
Haha mijn vriend is 33 dus ik vind het voor hém tijd. Hij zelf eigenlijk ook, maar dat zegt hij niet zo uitgesproken en al helemaal liever niet hardop! Hij heeft namelijk last van bindingsangst, dus bij elke stap voorwaards, moet hij eerst een stap achterwaards doen. Inclusief angstaanval. Dat was zo toen onze relatie echt serieus werd, toen we gingen samenwonen en toen ik hem vertelde vorige maand dat het raak was. Dan kan hij even alleen maar aan zichzelf denken en denkt hij volgens mij dat hij de eeuwige jeugd heeft en dat hij met alles nog jaren en jaren kan wachten. Ziet hij alleen maar beren op de weg en is het enige wat hij ziet zijn vrijheid die ten onder gaat. Gelukkig duurt het steeds korter, met de zwangerschap slechts 1,5 dag. Daarna vond hij het helemaal leuk dat hij papa werd en helemaal niet leuk toen het toch niet doorzette. Maar ja, ik ben bang dat als het te lang duurt voordat het weer raak is, hij weer zo'n aanval zal krijgen. Maar goed, dat weet ik nu eenmaal dus kan ik er een beetje rekening mee houden. Maar het blijft niet leuk 😈
Je kunt inderdaad nog heel veel leuke dingen doen als je een kindje hebt! Mensen die zeggen dat je leven ophoud zodra je een kind hebt, zijn niet goed wijs (sorry). Zelf hoef ik er weinig voor te laten, dronk al nooit alcohol (heb ook nooit gerookt) en als we uitgaan, gaan we naar salsa feestjes. Bovendien hebben we 2 sets opa's en oma's die heel erg graag wel avondjes en eventueel zelfs weekendjes zouden willen oppassen. En inderdaad, jong moeder worden lijkt me super!!