Meiden ik blijf voor jullie duimen hoor!!!!
Kan me heel goed voorstellen dat het nu allemaal wat te lang naar het zin gaat duren.
kleinepukkieOud lidBerichten: 1.108Lid sinds: 1 januari 2005
Annemarie1982 schreef:Hoi Marleen,
Thanx voor je info. Ja ik moet het gewoon doen inderdaad 😊
Mijn nod van ronde 12 is 22 september.. die wacht ik nog af.
Is het dan niet gelukt ga ik een afspraak maken bij de huisarts.
Jij hebt maar een paar bloedingen gehad lees ik? konden ze een beetje aangeven waar dat aan lag?
Ik heb wel bloeding elke maand, alleen erg verschillende cycluslengte.
Wat doet een provera kuur? je cyclus herstellen?
Groetjes Annemarie
Mariekepiek schreef:ik heb het nog nooit zo erg gehad. Ik ben zo blij dat ik nu weer wat kan eten. Al is het niet veel.
Ik heb het trouwens vandaag aan mijn moeder verteld door een foto van de zwangerschaptest aan het eind van de vakantiefoto's (van boba afgekeken). Ze snapte eerst helemaalniet wat zo'n foto er tussen deed. Pas toen ik zei....We proberen je hiermee te vertellen dat ik zwanger ben. Viel het kwartje. Ze is hartstikke blij met haar 4de kleinkind op komst. En kon alleen maar praten over hoe het voor haar toen voelde en wat ik allemaal wel en niet moet doen! Leuk hoor! Morgen gaan we het de ouders van mijn vriend vertellen. Dat wordt hun eerste kleinkind. Dus ben erg benieuwd naar hun reactie.
Morgen komt ook moeders voor moeders langs. Daar doe ik dus ook aan mee. Ben toch wel wat zenuwachtig voor de test.
finaly87 schreef:Hier ben ik weer!
De man van Finaly!!
finaly is bevallen van een lief jongetje.
De bevalling was niet makkelijk, alles wat je niet wil dat gebeurde bij sharon..
Naam: ZOON Geboren op DATUM om 20:01. Helemaal gezond!!
Zelfde datum als zijn papa geboren..
Finaly is morgen weer thuis en ze zal jullie verder inlichten..
Groetjes,
Jayce
Annemarie1982 schreef:Hoi Misslola,
Tuurlijk! het is hier niet verboden als je niet in sept vorig jaar bent gestopt.
Vervelend dat jullie een MK hebben gehad deze maand.. pffff.
Ik heb in dec een mk gehad. toen waren we 4 maand bezig.
IK had gehoopt dat dit een voorteken was van een aankomende goede zwangerschap.. maar helaas..
Nu 12 maanden verder nog geen zwangerschap. ook geen MK meer gelukkig.
Nog 2 daagjes voor mij, dus spannende tijd..
Merk nog geen verschil, alleen dat ik gisteren kramp had en dacht dat het eraan kwam..
Mijn drang naar een oude pyama/dekentje/kopje thee en een jankfilm was gisteravond namelijk erg groot! 😊
Maar nu is kramp weg en voel me een stuk beter.. meestal volgt dan de :evil:. dus verwacht het elk moment..
Maar hoop het niet! zou zo lekker zijn!
Toen ik in september vorig jaar gestopt was zei ik tegen mezelf.. yesss dan kan ik eindelijk eens echt lekker rondkijken op de negenmaanden beurs in februari... dan zal ik wel zwanger zijn denk ik...
Pfffff. nu kreeg ik deze week een informatie brief met de aankondiging van de huishoudbeurs en de negenmaanden beurs aankomende februari... zou het dan nu wel mogen! ik hoop het zo!!
Maar goed.. als het straks niet raak is dan maak ik maandag een afspraak bij de huisarts en gyn.. een jaar voorbij zonder resultaat...
Hopelijk niet nodig!
Succes voor degene die nu in de spannende dagen zitten!!
Liefs,
Annemarie
Annemarie1982 schreef:Hey,
Ja er zijn veel meiden hier die een mk hebben gehad.
Ik denk ook dat het altijd zo vaak voorkomt maar dat je het gewoon sneller doorhebt omdat we gelijk al op de eerste nod testen.
Vaak als je een week of 2 wacht ben je al niet meer bewust dat het losgelaten heeft.maargoed... niemand kan zo lang wachten! 😊
O lekker 3 weken weg in december!
Naar de zon? lekker even overwinteren..
Dat is inderdaad een lekker vooruitzicht zeg!
Mocht het volgend jaar nog niet het geval zijn dan gaan wij 4 weken rondreizen in America.
Dus we hebben ook wel een goed vooruitzicht! Mocht het wel zo zijn maar nog pril dan gaan we gewoon toch! 😊
Dus volgend jaar wordt ons jaar! hoe dan ook!
Mariekepiek schreef:Meiden, ik ben er voorlopig even niet. Wordt zo opgenomen in het ziekenhuis vanwege hyperemesis gravidarum en wordt dan aan het infuus gezet. Hyperemesis gravidarum is extreem braken bij zwangerschap. Weet niet wanneer ik hier weer ben.
Ben zo moe en verdrietig.
Butterfly82 schreef:Nou meiden, ben benieuwd of er nog meer tweelingen komen hier! Extra lang wachten, maar dan ook maar gewoon twee tegelijk! Haha 😊
Hier is de ongi echt doorgezet... had niet anders verwacht. Wel meteen weer buikpijn, bah! Woensdag naar de gyn... ben benieuwd! Maar inderdaad... onze tijd komt ook wel...
Annemarie1982 schreef:Hoi Lindy,
Wat was er bij jullie mis en hoe is het opgelost dan? Als ik het vragen mag
:oops: :oops: