heeh meiden, ik lees wel mee maar heb even niet zo veel te vertellen. Weet niet wat ik moet zeggen. Vinden jullie het niet erg om al die verhalen van de zwangeren te lezen? Ik hoop zo dat jullie daar zeer binnenkort ook zo lekker over kunnen meekletsen.
Over mijzelf....ik heb gisteren een buikfoto gemaakt.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-86IDQJ4P-D.jpg Je kunt hem zien via deze link. Mijn buik begint al te groeien, maar ik vind het onderstaande zinnetje bij mijn banner wel van toepassing. Ik heb wel een beetje last van mijn buik sinds vrijdag. Hier en daar voel je echt bandenpijn, maar mijn baarmoeder is ook aardig gevoelig. Heb ook last van verstopping, dus kan ook zijn dat ik daar last van heb. Het is allemaal ook nog nieuw voor me dus hoop maar dat het er allemaal gewoon bij voelt.
Over de babyspulletjes. Ik heb tot nu toe alleen een paar rompertjes gekocht en wat rondgekeken naar kamertjes en een wandelwagen. Ik weet nog niet wat ik wil. De kinderwagen krijgen we sowieso van mijn moeder dus daarvoor hoeven we marktplaats niet op. Een deel van de kinderkamer krijgen we cadeau van mijn schoonouders. Ik ben niet zo van de marktplaats, want weet niet zo goed hoe ik moet zoeken. Het is natuurlijk allemaal duur zat als je even in geld alles bij elkaar optelt, dus groot gelijk dat jullie daar neuzen.
xx