Mila schreef:ikke, volgens mij hebben ze bij Nyna in het ziekenhuis af en toe wel echo's van het hart gemaakt, maar dat weet ik niet zeker meer :oops:
maar sinds 10 december 2010!! hebben ze geen echo's meer van het hart gemaakt, alleen regelmatig geluisterd.
dus ik hoop nu ik jou verhaal lees, niet voor onverwachtse "verrassingen" te komen staan als we daar volgende maand heen moeten.
Pfff zit nu hard te denken of ze in het ziekenhuis wel eens echo's hebben gemaakt.. In zwolle (de 1e 7 weken) hebben ze dat wel gedaan, maar of ze dat in Deventer (laatste 8 weken) ook hebben gedaan weet ik dus niet zeker.
Wat gaan ze nu met Fleur doen? is ze nu ook hartpatient? want met een open ductus zijn ze dat niet.
Gaan Fleur en Sem naar een opvang op ben jij thuis overdag?
Wat vervelend zeg van jullie relatie!! Hopelijk gaat het goed komen tussen jullie.
helpt je man wel in de verzorging als hij thuis is?
O, wel balen dat je dat niet meer weet. Fleur is nadat ze ontslagen is uit het ziekenhuis een aantal keer op controle geweest in helmond en hebben ze een echo gemaakt. En de laatste keer was de lekkage niet minder geworden en daarom moet Fleur dus ook naar Nijmegen. Zodat er een plan van aanpak gemaakt kan worden.
Ik moet wachtte op een uitnodiging vanuit Nijmegen. Deze moet ik binnen 3 weken hebben
Fleur is hartpatient omdat ze een vergroot hart heeft en een lekkende hartklep. Als gevolg van de open ductus.
Ik ben nog steeds thuis. Nog steeds in de ziektewet. Maar als ik weer ga werken gaat mijn moeder 3 dagen oppassen. Maar wanneer dat is ??????????????
Op dit moment mag ik van de ha nog steeds niet werken. Moet eerst zzorgen dat ik goed in mijn vel zit...
Nou mijn man vind computer een leuke bezigheid. Dus als ik iets vraag moet ik 10min of langer wachtte voor het gebeurd. En die kinderen moeten ook al huilen ze ook zolang wachtte. En dan ben ik allang onderweg om ze dan maar een fles ofzo te geven.
Hij zit nu met een griepje thuis, dus zit ik al heel de week met hem opgescheep.
En ik heb het nu gewoon drukker dan als dat hij werken is.
Hij helpt wel, maar dan wel als het hem uitkomt.