We zullen gewoon nog effe geduld moeten hebben....
Ik ga slapen ben echt doodmoe! Welterusten!
Nina28Oud lidBerichten: 1.206Lid sinds: 26 februari 2010
sylvia22 schreef:ik heb altijd begrepen dat je bij de eerste zwangerschap de baby vaak pas voelt met 20 weken en bij een tweede zwangerschap al wel eerder
sylvia22 schreef:ik ben me ook totaal nog niet bewust van het feit dat ik zwanger ben.. de groei gaat neit hard en ik voel natuurlijk nog niks, dus het besef van zwanger zijn is er nog niet echt.. zal waarschijnlijk wel komen als mijn buik duidelijker word en als ik getrap voel straks..
mama1988 schreef:sylvia22 schreef:ik ben me ook totaal nog niet bewust van het feit dat ik zwanger ben.. de groei gaat neit hard en ik voel natuurlijk nog niks, dus het besef van zwanger zijn is er nog niet echt.. zal waarschijnlijk wel komen als mijn buik duidelijker word en als ik getrap voel straks..
oh meis dat komt vanzelf wel als je de schopjes voelt en alle echo's ziet en de groei van je buik.
Maar toen ik bevallen was en nog steeds kan ik niet geloven dat die meiden van mij in mijn buik hebben gezetten.
zo raar... gisteren zag ik op rtl8 een doc. over tweelingen en andere meerlingen. En dan denk ik tja ik voelder er ook altijd eentje de andere begon dan ook.. zo apart dat je dit dan kan zien.
Ik weet trouwens niet of je dat terug kanz ien op rtlgemist ofzo is wel erg boeiend vond ik, wie heeft het nog meer gezien?
Nina28 schreef:@ Sylvia: zie echt wel verschil in jouw foto's hoor! Toch wel gegroeid!
Snap wel dat je naar een echobureau gaat, duurt ook lang... Volgende keer zit er bij mij gelukkig maar 2 weken tussen en de keer daar op wel weer 3. Zus van een vriending van me is verloskundige. Misschien dat ik haar de volgende keer toch vraag om tussendoor een echo te maken....
mama1988 schreef:Nina ik zou zeggen wees blij dat je goed voelt en niks voelt.. ik voel nu en deze hele zwangerschap heb ik niks gevoelt bij de meiden wel.. pas met 15 weken werd ik beter en met 22 weken moest ik weer rusten ivb het tts dus ook zorgen enzovoort.. Geniet van je zwangerschap en zolang je alles nog kan doen..
Guppie20 schreef:Haaaai dames!!
IK had een vraagje....
Ik ben nu bijna 4weekies zwanger
Maar vanmorgen last van bloed
En 15min later was het weg en is het alleen nog maar rolze agscheiding??
Weet iemand hoe dit kan of wat dit kan zijn?
XxX Gup
mama1988 schreef:Guppie20 schreef:Haaaai dames!!
IK had een vraagje....
Ik ben nu bijna 4weekies zwanger
Maar vanmorgen last van bloed
En 15min later was het weg en is het alleen nog maar rolze agscheiding??
Weet iemand hoe dit kan of wat dit kan zijn?
XxX Gup
is het helder rood of donkerbruin bloed?
Nina28 schreef:Ze doen het vast allebei hartstikke goed. Je ziet ze straks gewoon allebei lekker spartelen en zwaaien, zo leuk! Er zijn toch geen redenen om te denken dat er iets niet goed is... jij hebt toch ook 2 placenta's en vruchtzakken.... dat is de meest positieve variant die er is! Komt helemaal goed. (Zo en nu heb ik niet alleen jou overtuigd, maar ook mezelf 😉 )
We moeten positief denken, ben erg benieuwd naar je echofoto's van vanmiddag.
Veel plezier vanmiddag en probeer je niet teveel zorgen te maken... Liefs Nina
mama1988 schreef:Guppie: Ik verloor tijden deze zwangerschap ook af en toe wat druppels donker rood/bruin bloed soms leek het veel omdat het in mijn afscheiding zat. Mijn vk en ook de echovrouw zei dat mijn baarmoeder wat gevoelig was en als je dan wat te druk was geweest of keihard moet hoesten (wat in mijn geval toen was 3 weken lang) kan dat er dus uitvoort komen.
Dus ik weet niet of je voor je zelf kan aangeven of het veel is of niet.. snapje? Het engiste wat je kan doen weet niet precies hoever je bent begin pas toch? Of wachten... met 6 weken a 7 weken kunnen ze een echo maken mocht dit nodig zijn. Je kunt wel vast naar een vk in de buurt bellen om je aan te melden.. (meestal wachten vrouwen daar nog even mee pas met 7 a 8 weken) maar verder kun je er weinig aan doen.
Ik denk altijd als het mis zou moeten gaan dan gaat het mis je kunt het niet tegen houden hoe jammer en erg dat ook is
(ik heb een kindje in de buik met 12 weken moeten verliezen, en een mk gehd met 6 weken) Het had zo moeten zijn denk ik achteraf. NU heb ik een tweeling en ben ik op nieuw zwanger. Snapje ik hoop uiterraar dat alles goed mag blijven gaan.
Je kunt ook volgende week ofzo nog een keer een zwangerschapstest doen om te kijken of die nog steeds positief is. Meer kan ik je niet helpen. succes meid..
Nina28 schreef:Sylvia: gefeliciteerd met je goede echo!!! En nu lekker gaan genieten en proberen je niet teveel zorgen te maken!
sylvia22 schreef:weet je de hartslag van jou meiden nog en van deze meid?
bij mij hadden ze een hartslag van 154 en van 164 per min. en dat met bijna 13 weken.
ben benieuwd of dat wat zegt over het geslacht
Nina28 schreef:@ Poohtje: wat is de vijfde ziekte? Ik hoorde gisteren wel iemand over de 6e ziekte, hoge koorts en uitslag...
Ik wilde eigenlijk gaan zwemmen vandaag, vrienden van me hebben een zwembad en daar gaan we vanmiddag naar toe... Ik twijfel heel erg. Ga ik morgen ook maar aan de gyn vragen...
Ik heb eigenlijk geen vreemde eetgewoontes. Er zijn wel steeds meer dingen die ik niet meer lekker vind terwijl dat eerst heerlijk vond. De augurken met slagroom zijn aan mij nog niet besteed 😉
Ik eet wel eel yoghurt met verse aardbeien, maar dat is gelukkig heel gezond!!
Fijne dag allemaal!
Nina28 schreef:Ik mag om 11.30 uur voor de echo... Ik vind het spannend, maar ik ben niet meer zo zenuwachtig als vorige keer!
Als ik wat weet, maak ik dat zeker bekend! Niet alleen hier, maar ook bij familie en vrienden. Ik kan wat dat betreft mijn mond toch niet houden...
Hoop dat ze iets kunnen zien en anders over 2 weken, dan heb ik echo met 17 weken en 3 dagen...
sylvia22 schreef:vraagje he, straks met die 2 kleintjes, kunnen die ook gewoon overdag beneden in de kinderwagen/box slapen?
en leg je ze pas na de laatste voeding van ong. 23.00 uur in bed? of al eerder?
soms komen er ineens hele rare vragen in me naar boven :oops: ze zeggen al vanaf het moment dat je zwanger bent voel je je al moeder hahaahaha nou idd ik wil straks alles goed doen en vind het dood eng
Nina28 schreef:Hier in het zuiden geen zonnetje te bekennen 😞
Jammer inderdaad Sylvia dat de meeting niet doorging, is toch leuk om elkaar in 'real life' te zien...
Leuk he, om zo bezig te zijn met de kinderkamer... hier wordt het ook neutraal en afhankelijk van het geslacht brengen we er kleur in met accesoires. Als het nou 1 jongetje en 1 meisje is vind ik donkerpaars met zilver denk ik wel mooi.... Binnenkort ga ik inspiratie opdoen in een hele leuke winkel in Breda....maar dan wil ik eerst de geslachten weten...
Nina28 schreef:Ben al een tijdje op zoek naar gordijnen, maar dt vind ik nog erg lastig.... misschien toch maar een verduisterend rolgordijn en daar leuke lange gordijnen in een leuk stofje overheen??? Ik vind dat zo lastig.... hebben jullie al enig idee?