Hey Saaraah,
ik heb ook meer last van witte afscheiding en vaker/sneller plassen.
Vanochtend hier nog steeds geen ongi dus wil morgen denk ik testen.
Spannend!!
Liefs Regina
Regina08Oud lidBerichten: 1.056Lid sinds: 1 januari 2005
Regina08 schreef:Hallo meiden,
hier vanmiddag bloed verloren dus denk dat ongi gaat doorzetten.
Leek wel oud bloed en geen normale ongi maar toch.
Was wel ff hendig balen. Hoop, hoop doet leven zegt men, maar nu heb ik een baaldag.
We gaan er maar weer voor!~
Liefs Regina
saaraah schreef:@ sofia: Ik ben benieuwd of je volgende week positief gaat testen...je moet ons wel op de hoogte houden hoor 😉
Ik zit trouwens in mijn 4e ronde nu.. en ik heb een langere cyclus van ongeveer 5 weken...dus mijn ovulatie is 5 Februari...en mijn NOD is 19 februari...
@ regina: Voorheen hebben wij iedere dag sex gehad :oops: maar daar gaan we deze maand verandering in brengen...nu maar eens om de dag proberen...( Ik weet namelijk dat het ook daaraan kan liggen)
Liefs
Sarah
Possie schreef:Ik begin vanaf vandaag flinke steken links in mijn zij te krijgen (echt heel erg)...Ben ook nu snel moe en voel me zo opgeblazen als een ik weet niet wat 😃 ...
Ook snap ik niet waarom ik van die pukkels in mijn gezicht krijg (en dan vooral bevinden deze zich rondom mijn mond en naast mijn neus) ... Terwijl ik dit eerders nog nooit gehad hebt.
Pfff wat een lichaam wel niet allemaal met je doet zeg pffff ;)
tweety27 schreef:Nou helaas hier voor mij. Nog voordat ik wilde gaan testen bleek het al niet mee rnodig. Net ongi geworden 😢
Aan de ene kant een opluchting want nu wee tik tenminste dat mijn cyclus nog enigzins regelmatig is. Nu 30 dagen. Nu met volle moed op naar de volgende ronde.
Net toch wel traantje gelaten. Van de spanning misschien