Jenta87 schreef:Hee meiden,
Ik ben ook weer eens op het forum 😊
Over die eiwitten in de urine, voor zover ik weet kan dit alleen worden getest met zo'n stripje, en kan je dit niet met het blote oog zien. Mijn urine word de laatste 4 weken elke week gecheckt ivm mn wat verhoogde bloeddruk. Gisteren moest ik weer heen, in een potje geplast en er dreven allerlei ''stukjes'' in, dus ik zat me al druk te maken, maar er was niks mis mee.
Antoinet, als ik jou was (lekker makkelijk gezegd) zal ik morgen de boel ff flink op stelten zetten in het ziekenhuis. Het is jouw lijf en jouw baby, laat hun lekker zeuren met ''de natuur zijn gang laten gaan''. Dit kan zo toch niet langer? Ik vind die instelling van die arts echt belachelijk, ziet hij niet aan je dat je er helemaal doorheen zit? En als je beeb al wat groter is dan gemiddeld (hier net zo) kan het ook echt geen kwaad als ze je inleiden lijkt mij. Ik ga heel hard voor je duimen morgen!
Kaatje, wat spannend zeg! Als je je slijmprop hebt verloren betekend dat toch dat de bevalling er aan zit te komen? Volgens mijn boekwerken hier wel namelijk..
Ik ben het inmiddels aardig zat. Ontspannen gaat moeilijk, Uk drukt hard tegen mn ribben aan, slapen is lastig. Heb weinig vruchwater en het gewicht van onze beeb word nu al op 7 pond geschat. Mn buik groeit ook al bijna de groene baan van de curve uit! :shock: Daarnaast zijn we allebei zoooo nieuwschierig naar ons mannetje 😃
Iedereen succes nog ff 😊
xxx
he dat heb ik ook gehad op het laatst van de zwangerschap, dreven allerlei witte vlokken in mijn urine. Maar was
ook niks mee aan de hand. Moest de laatste weken ook urine meenemen ivm hoge bloeddruk.
Vk zei tegen mij dat de kleine nog 150gram per week aan komt in de laatste weken.
Dus als het nu 7 pond is, tel maar verder..