Janneke schreef:Momo, blij wat te horen van je...Fijn dat het erg goed uit zag allemaal!!! Blijft echt spannend zo he? Je kan in ieder geval 1 ding zeggen, jij en je ukkie worden super in de gaten gehouden, lijkt me wel veilig gevoel ook.
Je lijkt me in ieder geval iemand die positief ingesteld is en dat lijkt me in jouw geval ook wel handig, elke week toch weer afwachten maar.
Moet jij dus ook elke weer je bloed laten onderzoeken? En op wat allemaal dan?
Elmootje, gaaf dat het allemaal goed is, wil jij weten wat het is? Weet het effe niet meer.
Jamilah, ik blijf ook aankomen. Maa jij ziet je buikje lekker groeien, leuk!Ben nu al van 61 naar 67, hellup en eigenlijk zie ik nog veel te weinig aan mijn buikje...
Ik ben twee daagjea niet lekker geweest, had echt knallende koppijn, pijn in mijn lijf. Hebben jullie dat ook dat je het snachts zo warm hebt? Dat wordt wat strakkies ind e zomer
Had al een heel verhaal getypt maar helaas weg...
Ze testen elke week mijn bloed en met een echo de bloedstromen van het kindje (via de hoofader in het hoofdje). Zo komen ze erachter hoeveel antistoffen ik heb aangemaakt, hoe actief ze zijn, maar ook of het kindje al tekenen van bloedarmoede vertoond. Hoe hoger het % hoe groter de kans dat ze het bloed van het kindje al willen/gaan aanvallen zeg maar. Als dat gebeurd kan het kindje ernstige bloedarmoede krijgen. Afhankelijk hoe ver ik in de zwangerschap ben gaan ze het kindje dan halen of geven ze het een bloedtransfusie tijdens de zwangerschap. Gelukkig kan dit tegenwoordig maar ik hoop echt dat het niet nodig zal zijn. Ik heb dus echte killers 😈 😈 in mijn bloed (gek idee he en ik voel er zelf niets van..).
Lastig om uit te leggen maar hopelijk is het zo iets duidelijker wat er aan de hand is. We hebben er inderdaad vertrouwen in dat het goed gaat komen maar het is ook best eng hoor. Genieten is moeilijk want ik leef echt van afspraak naar afspraak. Misschien wordt dat beter als ik het meer ga voelen.
Voel je al wat beter Janneke? Ik heb het ook zo warm s'nachts.
Julia en antoinet balen dat jullie je zo beroerd voelen. Tja dan kom je niet echt aan genieten toe. Hopeijk wordt het gauw beter voor jullie.