@Jorike: lijkt me leuk werk wat je doet, ik werk ook in de zorg. Wat houdt dat PGB-werk precies in, ga jij zelf de zorg geven bij de mensen thuis of is het intramuraal?
tafelhangstoel: bedoel je
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =585&m=585 ??
Als je daarmee een gewone kinderstoel kunt vervangen, is dat wel ideaal. Maar je bent dan wel gebonden aan een vaste plek en kunt niet eventjes de stoel verzetten.
Zelf hadden we een tijdje geleden al een hele goedkope kinderstoel gekocht (babypark), maar die ging bij het in elkaar zetten kapot, we wachten nu dus even af en weten niet goed wat we zullen doen. Misschien hebben anderen nog tips, maar waarschijnlijk moeten jullie kleintjes ook nog even wachten voor ze erin kunnen he.
Nee, nummer 2 hier voorlopig ook nog niet hoor! Ontzwangeren kost hier erg veel tijd en ik ben nog bezig met het afstoten van allerlei activiteiten waarvan ik dacht dat ik die na ca 3 maanden wel weer kon oppakken... niet dus. Bovendien heb ik al moeten toegroeien naar nummer 1, ik heb het eigenlijk heel lang prima gevonden om alleen te zijn en later samen.