@french
Goed zeg! Is leuk als ze kunnen draaien maar ik vond het tegelijkertijd ook wel een beetje eng 😉
pluisOud lidBerichten: 1.063Lid sinds: 1 januari 2005
sanel schreef:@french
Heb je de foto's nog gehad via je mail?
Wat stoer dat ie gedraaid heeft!!! Waar een lange autorit al niet goed voor is. 😉
@pluis
Ja dat hopen wij ook maar de artsen hier zijn niet zo makkelijk.
Jenta87 schreef:Pff, khad de was op 30 graden gedraaid, kan nu dus nog een keer en dan op 60 graden (handdoeken, vaatdoekjes en werkkleding van mn lief).
Ben een beetje misselijk, vraag we af of de creme fraiche nog wel goed was die ik gebruikt heb voor het eten koken...
Saar80 schreef:@Sanel, nou, maar goed dat ik er niet bij was want dan hadden jullie allemaal om mij met mn zachte "g" kunnen lachen.... 😉
jamilah79 schreef:sanel schreef:Saar80 schreef:@Sanel, nou, maar goed dat ik er niet bij was want dan hadden jullie allemaal om mij met mn zachte "g" kunnen lachen.... 😉
Misschien moet jij wel om mijn accent lachen. Zo plat als het maar kan. Ik vind jouw accent wel heel mooi. Als we op vakantie zijn op het Leukermeer en we gaan winkelen in Venlo of Venray moet ik elke keer weer lachen.
Dan was het nog moier geworden toch, al die accenten door elkaar. Ik slik alle en-en in aan het einde van woorden, dus ook lekker plat dus...Word nog wat als we volgend jasar met ons allen iets gaan doen :mrgreen:
french schreef:klein wereldje soms. Antoinet kent mijn zus ook namelijk.
Bij elkaar in de klas gezeten dacht ik ?
antoinet schreef:pluis werk ze!
wij moesten dit jaar ook al terug betalen. ook voor de zorgtoeslag.
vragen al jaren samen onze teruggave aan en ineens komen ze erachter dat we samenwonen.
hoe dom kan je zijn.
pluis schreef:@antoinet
Hier zelfde verhaal iid. Ze waren manlief vergeten terwijl we ook alles samen doorgeven en wijzigingen op tijd doen.
Heb voor sommige dingen al zo vaak gebeld dat ik het opgegeven heb. Ik betaal wel terug
@mili
Blijkt dat wij al die jaren er ook geen recht op hebben gehad. Omdat we teveel verdienden. :)
Emily30 schreef:Zoals jullie kunnen zien is mijn gebruikersnaam eindelijk veranderd!
pluis schreef:@mili
Ik heb al zo vaak gebeld. En ook vergeleken met collega die nergens recht op had. Ook dat gezegd. Elke keer is het.: Klopt allemaal mevrouw Ik heb netjes gepraat, gescholden, nog net niet gesmeekt. Laatste keer dat ik belde zat er bij de loonbelasting en zorgtoeslag 3000 euro verschil in mijn jaaropgaaf. Mogen ze mij uitleggen waarom ze daar 2 verschillen hebben.
antoinet schreef:mili we hadden het zelf ook al doorgegeven. maar hun hadden het waarschijnlijk niet verwerkt.
en ook hadden we het uitgerekend, en volgens die berekening kregen we wel terug. dus niet, konden het toen mooi terug betalen. het viel gelukkig mee, kregen niet veel terug aan zorgtoeslag.
zag ineens een andere naam staan, moest even denken wie het was, maar zie aan de foto onder de tekst wie het is ;)
Emily30 schreef:Mili: Nee, vind het jammer dat ik hem heb laten veranderen maar heb het gedaan uit prive-redenen.
amanda16 schreef:pfff het is echt drama daar. Ik ga nu het gewoon stopzetten ben er klaar mee. En dat kan natuurlijk niet via internet grrr moet ik nog een brief schrijven ook. Gelukkig is het alleen het kinderbuget maar, mag behoorlijk wat terug betalen. Ik ga ook niet alles in 1 terug betalen ze kunnen me rug op. Dus ben verloppig wel zoet met zn hahahaha.
De rest klopt wel altijd. Is eigenlijk wel krom want ik ben van fulltime naar parttime gegaan.
french schreef:O ja Niek net ook de fruithap van de kruidvat gegeven en hij vond het al iets lekkerder.
Hij heeft 10 hapjes doorgeslikt en niet gekokhalst.
Dus gaat de goede kant op.
Amanda Niek ligt nou op de bank te spelen met zijn apie :mrgreen:
Jamilah79 schreef:Dames: Ik heb Lenny even weer pb gestuurd en ik heet gewoon weer zoals ik altijd al heette :mrgreen:, toch een mooiere naam dan de nieuwe..hihihi...
Jamilah79 schreef:Janneke: haha, kreeg gelijk al heimwee naar mijn oude naam hihihi....
Jamilah79 schreef:Het was voor wel een heel kwartier Emily30 :mrgreen: :lol: