Jamilah79 schreef:Jenta: lijkt mij idd ook wel dat ze beter kan beginnen met de 4maandenpotjes..
Mili: Ja goed van Ben Aïssa he? Ben zo trots op hem, al drinkt hij niet iedere fles zoveel weg hoor, soms ook wel minder maar hij drinkt nu tenminste goed. Ze vonden bij het Cb trouwens wel dat zijn hoofdsje in verhouding weinig was gegroeid, dat moest de volgende keer wel weer een stijgende lijn zijn, maar ja, als de rest van zijn lijfje niet groot is dan is het toch normaal dat ook zijn hoofdje niet enorm groeit? Ik zou het welr aar vinden een heel groot hoofd en een klein lijfje...maar goed, nu hij meer en beter drinkt zal dat de volgende keer wel helemaal weer in orde zijn..
Kennisje van het forum, had dit ook met haar zoontje (beide zoons eigenlijk), die moest voor een mri, maar bleek niks aan de hand.. Geloof dat hoofdje eigen lijn volgt, heeft niet zoveel met je lichaam te maken??? Maak je maar niet te druk, eerst volgende keer maar afwachten... Bij vriendin van mij hebben ze ook is een keer verkeerd gemeten, en was hij de keer daarop gekrompen, kreeg ze ook een heel verhaal dat het niet goed was, gewoon hun fout!