JannekeOud lidBerichten: 1.427Lid sinds: 1 januari 2005
Saar en Jenta, tenks...heb het aangepast, LEO!! 😉
sanel schreef:Ik ga er vandoor. Moet Fenna de fles nog doen en mezelf even fatsoenlijk maken. En dan even eruit met zn 2tjes.
Lekker hoor. Waarschijnlijk tot morgen!!! Fijne avond allemaal.
Jenta87 schreef:Hier doet de verloskundige de uitstrijkjes, en als mn ha het zou doen gaat dat mooi niet door.
Antoinet, lekker naar de kapper!! Ik ga 9 november heen, bewaar mn kapperbezoek altijd voor als ik in NL ben, veel goedkoper!
In welk seizoen zit Gooische Vrouwen nu? Ik heb seizoen 1 t/m 3 gezien, heeeeerlijke serie.
Janneke, hoeveel drinkt Joy nu gemiddeld op een dag? Knap hoor dat je zo fanatiek aan het sporten bent, ben ik ook ooit van plan :P
Jenta87 schreef:Ik moet ff gal spuwen.
STOM HUIS!!!!!!! Ik wil Liam net in bed liggen maar hij had zn hoeslaken eronder gesmeerd, dus bedje verschonen, en ja hoor de hele onderkant van zn matrasje nat/vochtig!! Het matrasje is van mn schoonzusje geweest, dus ik mn schoonmoeder bellen om te vragen of ze hetzelfde probleem hebben gehad. Ja dus, ze hebben in hetzelfde rijtje (huizen) als ons gewoond, en het ligt dus aan de extreme hoge luchtvochtigheid. In de zomer is het hier zo heet dat we al op de vlucht slaan en in de winter beschimmeld de bende dus. Bah bah bah!!!! Heb nu een vloerkleedje onder het bedje gelegd, een handdoek onder het matras en morgen kijken naar of een verwarming of een luchtontvochtigerdinges voor op de kamer. Zijn eigen kamer zit aan dezelfde kant en heeft dezelfde vloer dus verhuizen is ook geen optie.
Jamilah79 schreef:Antoinet: Kappersbeurtje gehad dus, ben ik ook nodig aan toe :oops:...
Sanel: gekke meid heb jij zeg, de eerste tand achterin krijgen, is dus dan geen tand maar al direct kiesje...hihihihi..Apart zeg!
Pluis: Fijn dat de dienst van de buurvrouw-oma mooi was en precies zoals ze gewild had en fijn dat er een tekening van Esma mee mocht met haar..
Jullie zullen haar wel gaan missen zeg...veel sterkte de komende tijd nog!
Saar: He wat jammer dat het morgen niet doorgaat dan, maar ja, je moet zelf ook weer opknappen, dus dat gaat dan even voor, maar wel jammer!
Jenta: he bah, wat irri zeg die luchtvochtigheid in jullie huis. hadden je schoonouders jullie daar niet voor kunnen waarschuwen dat dit mogelijk was? dan hadden jullie al eerder actie kunnen ondernemen of het beter in de gaten hadden kunnen houden?
Janneke: Vervelend dat Joy zo verkouden is. Was ben Aïssa een tijdje terug ook en kreeg van de dokter een neusspray en was toen in een week een heel eind opgeknapt.
Ben Aïssa draaie voor het eerst zelf met 3 maanden en een week, toen 3 weken niet en 1 dag na zijn 4 maanden draaide hij zichzelf weer ineens uit zichzelf. hij draait nu iedere dag wel een paar keer, soms moetenw e even helpen maar meestal lukt het hem zelf al zit zijn armpje soms wel raar onder zijn lijfje, maar doet hem niks blijkbaar. Dan lacht ie heel trots :mrgreen: .
French: Hmmm, lasagne, heerlijk zeg, volgende week ook maar eens klaar maken hier...
Euhm, wij hebben hier gewoon een multivlaai dus kan alle vlaaien kopen die ik maar zou willen...
Hoop dat ik niemand vergeten ben, anders moet diegene zich maar even melden, heb zoveel bij moeten lezen sinds vanmiddag :mrgreen:
Jenta87 schreef:@Pluis, veel plezier met je enge film!
@Jamilah, hahahaa ben benieuwd naar de naam van Tink dr meissie! Liam draait nog helemaal niet 😞 Gooit wel zn beentjes in de lucht, maar meer ook niet. Komt vanzelf wel zeg ik maar tegen mezelf. Dochtertje van mn vriendin is 3 week jonger dan Liam en die draait ook al op dr zij. En tsjah, mn schoonouders, die denken meestal alleen aan zichzelf in zulke gevallen.
Jamilah79 schreef:Whahahahaha, ik kreeg een greetzalert. dat is een herrinnering om een kaartje online te maken. Jullie raden nooit voor wie die herrinnering is... :mrgreen:
Ja, voor mij!!!!! Dom zeg! Alsof ik niet weet wanneer ik zelf jarig ben, dan zou ik wel heel erg dement zijn of niet 😉 ...
Jamilah79 schreef:Jenta: hahaha, ja ben idd blond van mezelf :mrgreen: 😉 ,
Ja idd familie heb je niet voor het uitkiezen nee, dan had ik een heel andere broer en schoonzusje gehad 😉
Maar wel lullig dat je stiefschoonvader je dan zo laat staan...k*tvent dus...
Ja heerlijk he al om half 10, ik plan het de dhele dag door wel aardig goed en lopen we ergens een uurtje in of uit dan trek ik dat ergens op de dag wel weer recht. Mara later dan half 10 voeden doe ik niet meer, of hij moet nu ineens elke nacht wakker gaan worden, dan ga ik wel weer een kwwartiertje later voeden. Mar hij heeft het al een tijdje heel goed gedaan om half 10, dus hoop dat het wakker worden tijdelijk is. Met een beetje mazzel word hij morgen pas om 8 uur wakker, hij heeft nu tenminste ruim 160 cc gedronken van zwaardere melksoort, dus zal wel goed gaan hoop ik :mrgreen: ....
Bah verveel me gewoon een beetje zeg...
Jamilah79 schreef:Janneke: kan het niet zo zijn dat Joy in de buurt van een mentaal sprongetje zit? dan drinken ze vaak ook even een tijdje slechter en ze is natuurlijk ook nog verkouden, dat speelt ook wel mee denk ik.
Ik weet niet welke voeding ze krijgt, maar sinds ik ben overgestapt van kruidvatmerk naar friso drinkt Ben Aïssa flessen weg die gemiddeld tussen de 160 en 200 liggen.
Joy gaat vanzelf meer kunnen, en niet elk kindje is hetzelfde. Je bent al een heel eind gekomen lijkt me zo met haar voorjkeurshouding, dus petje af voor jezelf meid!
Oh ja, weet niet meer wie het vroeg van het uitstrijkje, maar ik kreeg al een oproep tijdens de zwangerschap, ik wacht nu dus nog op een nieuwe oproep maar zal binnenkort wel weer opgeroepen worden en zo niet ga ik er zelf wel achteraan, vind het toch wel een belangrijk uitstrijkje...
Janneke schreef:Ik ga afsluiten meiden! trusten allemaal!
pluis schreef:zw.... valt voor mij nog mee. Een tijdje terug hadden we het over zwemmen. Toen vroeg jamilah of ik in de buurt woonde omdat ik me best onzeker voelde op dat moment om te zwemmen. Toen vond ik het ook te vroeg en zei ik in de toekomst misschien. Wil best daar zwemmen als jullie het leuk lijkt. Levi en ik crossen toch al alle kanten al op. Vind het leuk in de auto 😉 Niet om me op te dringen hoor, als er niemand wil dan hoeft het niet 😉 . Vind het niet zo erg om een stukkie te rijden. Doen we wel vaker.
sanel schreef:@jenta
Ik merkte omdat ik Fenna altijd wakker moest maken voor de laatste fles en dan dronk ze echt slecht.
Ging echt met moeite. Hoe laat geef je nu de laatste?
Jenta87 schreef:Sanel, dan wacht ik indd totdat Liam zelf die laatste fles niet meer wil hebben. Balen dat je zo'n last van je rug krijgt van het autorijden 😞
Wel apart dat Liam de peer van Olvarit vies vond en een verse peer helemaal jummie vind!
Mili schreef:haha, mag niet meer kletsen haha!! Mijne is nog niet thuis!! hihi
sanel schreef:Mili schreef:haha, mag niet meer kletsen haha!! Mijne is nog niet thuis!! hihi
De mijne ook niet!!!
Mili schreef:sanel schreef:Mili schreef:haha, mag niet meer kletsen haha!! Mijne is nog niet thuis!! hihi
De mijne ook niet!!!
Hoelaat komt de jouwe thuis???
sanel schreef:
Ik hoorde net dat ie bijna klaar was. Dus duurt niet lang meer hoop ik.
Mili schreef:sanel schreef:
Ik hoorde net dat ie bijna klaar was. Dus duurt niet lang meer hoop ik.
de mijne is thuis.. hihi
pluis schreef:effe stiekum tussen de films door.
Nou heb ik het filmkanaal kom ik niet meer van de bank af 😃
Er komen te veel horrors op action haha en manlief wil ze met me zien. :mrgreen:
zit natuurlijk wel verschil van smaak tussen verse peer en potje peer he? Ga ook eens verse peer proberen volgende week.
iemand al appel geprobeerd?
Mili schreef:vannacht de klok he!! Morgen alle ritmes van de kiddies in de war hahaha!
pluis schreef:ik lees het al weer, thor is helemaal hyper van het feessie :mrgreen:
Hoop dat alle kindjes hun ritme een beetje behouden. In het ergste geval is het hier dan omgerekend 5.30 als de klok al 6.30 aangeeft. Laatste dagen was ong 7 uur half 8. Valt nog mee.
pluis schreef:effe stiekum tussen de films door.
Nou heb ik het filmkanaal kom ik niet meer van de bank af 😃
Er komen te veel horrors op action haha en manlief wil ze met me zien. :mrgreen:
zit natuurlijk wel verschil van smaak tussen verse peer en potje peer he? Ga ook eens verse peer proberen volgende week.
iemand al appel geprobeerd?