anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
dan heb ik maar een klein buikje met 99 cm
anje schreef:dan heb ik maar een klein buikje met 99 cm
sanel schreef:anje schreef:dan heb ik maar een klein buikje met 99 cm
Of wij gaan te hard!! ;)
amanda16 schreef:Hello heellooo
Nou ik kan natuurlijk niet achter blijven. Maar mijn buikomtrek is 111cm.
anje schreef:sanel schreef:anje schreef:dan heb ik maar een klein buikje met 99 cm
Of wij gaan te hard!! ;)
ik snap nu waarom verloskundige groeiecho wilde maken 😞 , maar gelukkig was de baby het goede formaat 😃 dat is het belangrijkste
antoinet schreef:heb mijn buik eigenlijk nooit opgemeten.
zal ik straks wel even doen.
sanel schreef:amanda16 schreef:Hello heellooo
Echt waar? :shock: Ik had jouw toch het grootst verwacht.
amanda16 schreef:sanel schreef:amanda16 schreef:Hello heellooo
Echt waar? :shock: Ik had jouw toch het grootst verwacht.
En weer bedankt het Sanel hahaha
sanel schreef:Ja je zal het net zien dat je tegelijk met je zus aan het bevallen ben!! Helaas kan je Damian hier ook niet brengen want dat wordt wel erg krappe sokken denk ik. En nee helaas geen kennel voor kleine jongetjes. Ik ben al blij dat de laatste kittens vier weken daarvoor al weg zijn dus daar hoef ik niet aan te denken. Alleen de katten hier maar ik verwacht niet dat ik naar het ziekenhuis hoef. Je weet het niet he!!!
amanda16 schreef:hoi french,
klopt als je eerder bevalt krijg je er niet bij je blijft het aantal verlof houden van 16 weken in totaal. Beval je later dat de uitgerekend dat verschuift het. Dus beval je 5 dagen na je uitgerekend datum verschuift je verlof met 5 dagen dus blijf je 5 dagen langer thuis!
french schreef:Sanel soms moeilijk om toe te geven, maar als dat het advies is dan zou ik het toch echt doen.
Maar je controles waren verder wel goed, waarom dan het advies om rustiger aan te doen? Doe je zwaar belastend werk dan?
Over het verlof, ik dacht dus ook 16 weken totaal. Beval je later dan de uitgerekende datum dan krijg je die dagen extra.
Maar hier dus ook verschillende "meningen".
Ik ga nu slapen ben nogal moe.
sanel schreef:@french.
Tjemig wat ben ik jaloers....Ik wil ook verlof. Nog drie weken volhouden en dan ben ik ook klaar. Dat komt neer op nog 9 dagen werken. Ik kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft. En dan nog een bos bloemen ook. Het is idd net of je weggaat maar wel lief dat ze aan je denken. Het is niet overal zo hoor. Ik heb gister via de telefoon adresjes af moeten zeggen en die zie ik dus ook niet meer. Ook raar. Maar goed je kan je nu lekker op de kleine richten en het komt idd steeds dichterbij. In principe kun je over 6 weken al mama zijn. ;)