@french.
Ik begrijp wat je bedoel hoor. Dan is het nu maar afwachten tot woensdag. Je kindje zal misschien nog geen haast hebben 😉
@amanda
Zonnescherm voor wat??????
SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
sanel schreef:Ja klopt aan je schaambot zijn het je heupen. Dat zei mij vk ook al. Die pijn iin je lies is echt verschrikkelijk. Vooral dat drukkende gevoel doet zeer. Zodra ik op iets hards ga zitten dan voel ik het echt in mijn vagina. Ik voel deze pijn ook met lopen helaas.
Mijn meisje is nu erg in de weer in me buik. Het leek even of ze aan de andere kant zat in ene. Heel raar. En hele grote bewegingen maakt ze. Voel het in me hele buik.
Ik hoop dat de box wat eerder komt. Ze gingen er spoed achter zetten dus ik wacht het af.
french schreef:Antoinet, fijn dat je klaar bent bij fysio. Ik kon ook bellen als ik er weer last van heb, dus wacht morgen even af. En anders bel ik de fysio.
Maar de kleine was nog niet ingedaald bij mij dus kan ook niet terug gefloept zijn denk ik 😉
Lekker weer heb je er wel bij, de training.
french schreef:Ik voel me nog prima hoor, alleen wel wat kwaaltjes.
Maar voel me eigenlijk beter dan ik me hele zwangerschap heb gevoeld.
Zonet yoga gehad en geen last van mijn heup nu :mrgreen:
antoinet schreef:hb was goed zei ze.
kan inderdaad weer naar ons kindje kijken. wel 2 keer.
morgen even afpsraak maken. hoop dat ze volgende week vrijdag kunnen. ben dan 32 weken en mijn vriend is dan vrij. en dan nog een keer met 36/37 weken.
hoop niet dat het kindje heel zwaar is hoor. ben erg benieuwd.
hoop niet dat je ziek wordt! beetje jammer van je verlof met dit mooie weer
sanel schreef:Joepie!!!
Babydump belde net en de box wordt volgende week donderdag al geleverd!!!!! Hahaha een beetje zeuren helpt toch ;)
amanda16 schreef:
Beuker gefeliciteerd. Ik denk dat het zo had moeten zijn???
amanda16 schreef:Heftig allemaal. Wat jullie waren al behoorlijk lang bezig als ik het zo mag zeggen ;).
Voel je je verder goed? Misselijk of andere kwaaltjes?
french schreef:@Beuker 4 jaar zeg ! dat is een lange tijd. Probeer lekker te genieten na 4 jaar is dat reuze verdiend zeg ! En zoals ik al zei zal het andere zeker hoop geven.
sanel schreef:@french.
De mijne is misschien maar 3 cm gegroeid. Hij is nu 123 cm. Dus niet echt veel meer bij gekomen dus terwijl ik wel het idee had dat ie groter was geworden.
Saar80 schreef:Beuker, wow 4 jaar! Dan hebben jullie het dubbel en dwars verdient! Kan me voorstellen dat je er vaak doorheen hebt gezeten.
jamilah79 schreef:Hahahaa, er zat dus een blokkentoren in?