antoinet schreef:suiker was gelukkig goed.
hoef er verder niet meer op gecontroleerd te worden.
maakte mij er toch wel een beetje zorgen om.
wel was mijn hb dindag een beetje aan de lage kant, 6.7
de vk die ik nu had gaf als tip om floradix te gaan gebruiken. kan je in drankje en pilvorm kopen bij de drogist.
dus ga ik het weekend maar even halen.
french voor jouw wordt het nu wel spannend. vanaf vandaag mag je thuis bevallen he?
sanel bij ons gaat straks de wagen denk ik de schuur in. in de gang wordt het erg krap bij ons en in de kamer is geen optie met de katten.
zet je weer een foto op hyves van je kamertje?
gelukkig je suiker dus goed, scheelt alweer want zwangerschapsuiker zit je ook niet op te wachten.
Dacht al dat je hb aan de lage kant was, mijn verloskundige zei namelijk dat 6,5 de ondergrens is voor vrouwen die rond de 30 weken zwanger zijn. Daaronder moet je aan de staaltabletten.
Die floradix heb ik ook in huis, neem dat ook afentoe in. Mijn Hb was de laatste keer 7,3 dus dat was goed.
Ik mag idd thuis bevallen nou, toch een raar idee hoor.
Ben alleen vergeten een po te halen bij thuiszorg :oops: , kan bellen tussen 17.00-17.30 na het uitleencentra hier. MIsschien kan ik hem vanavond nog ophalen ? En anders maandag maar. Verwacht niet dat de kleine dit weekend komt namelijk 😉
Laptop laat nog een weekje op zich wachten, mijn man had hem via zijn werk besteld. En de baas was de rekening vergeten. Lekker dan, maar nu betaald en komt volgende week dus.