Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
raar, krijg er een poppetje bij ipv van de k bij bloeddruk
jamilah79 schreef:French: Ik doe echt die kleding weg hoor. Maatje 34 wil ik ook niet meer in kunnen, dat zou betekenen dat ik terug zou zakken naar 49 kg, en dat is toch echt te weinig met mijn lengte van 1,76. Dus 34 en 36 gaan zoveel mogelijk weg. Moet gewoon nieuwe kleding kopen zometeen als ik weer een beetje mijn oude ik ben. Wil rond de 60 a 65 blijven wegen. Dus hoef niet al te veel kwijt te raken zometeen.
liefs
anje schreef:bij de verloskundige was ie 120/80 dat was goed, maar bij geneacoloog was ie 120/90
geneacoloog zei, dat is ook niet gek, je hebt net een half uur zitten wachten en toch spannend zo'n echo, maar verloskundige vind het toch beter extra te controleren omdat ie daar dinsdag ook al op 90 zat
de geneacoloog zei ook dat er wat verminderd vruchtwater was, maar dat gaf niet, maar vraag me dan af, verminderd is niet zoals hoort. Maar goed als ze zegt dat het niet erg is zal dat wel zo zijn.
antoinet schreef:anje fijn dat alles goed is met je kleintje! hopen dat je bloeddruk het weekend goed is!
sanel fijn dat alles goed was bij de vk en dat je meisje nog ingedaald is.
ik word de hele dag geplaagd door onze uk. kan alleen maar rechtop zitten. als ik een beetje krom zit of voorover buik voelt het alsof er net onder mijn ribben iets aan het duwen is. niet echt fijn
amanda16 schreef:hihihi das waar.
Ik dacht aan iets simpels hoor als een dagje weg of met zn 2e uiteten of zo. Is er al heel lang niet van gekomen.
Maar goed ik ga iets verzinnen.
antoinet schreef:op de site stond dat het ook over thuis bevallen ging. maar daar ging het helemaal niet over.
ging alleen maar over in het ziekenhuis bevallen.
laatste stuk ging over de borstvoeding. erg interressant.
t
ga zo lekker naar bed. hoop dat de kleine uk mijn ribben nu met rust gaat laten. heb het idee dat ik nu erg beurs van binnen ben. ukkie is vandaag druk geweest bij mijn ribben in de buurt 😈
slaap lekker allemaal
sanel schreef:Ja ze worden nu minder. Misschien doe je iets te veel nog. Sinds ik minder doe voel ik ze niet zo veel meer. Hoogstens een keer of drie. Ja ze doen echt zeer. Ik grijp ook meteen die kant op als ik het voel. Dat gekneusde gevoel gaat bij nog steeds niet weg maar dat heeft dus een reden. Ze ligt heel diep in me bekken.
amanda16 schreef:Gewoon doen saar!
@ French hier schijnt de zon volop 😃 De was hangt zelfs buiten! Ja die slipcursus is een goed idee. Alleen hebben ze waar ik heb gekeken ook andere leuke aanbiedingen . Dus keuze zat.
Ik ben ook wel benieuwd hoe die kleine er uit gaat zien. Zal wel blond zijn met weinig haar hahaha had Damian ook. Maar goed andere vader dus kan nog van alles.