Wij wilden net ook naar bed maar Fenna heeft nog geen zin om te slapen.
Het is idd wat frisser als gisteren. Ik vraag me af wat voor weer het wordt morgen.
SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
amanda16 schreef:Ja ik ga voor het spiraaltje (koper)
Nee die neusspray mag je maar 5 dagen achter elkaar gebruiken.
sanel schreef:Daar heb ik het eigenlijk niet over gehad met haar. Ik doe het gewoon als ik er zin in heb. Het heeft niet tegen ahar gewerkt de laatste keer behalve dat mijn schoonvader zo vervelend was. Ik vertelde het me moeder vandaag en die vondt het maar belachelijk.
Goed dat je je geen zorgen maak daarover. Ik hoop ook dat je niet meer heen hoef. Ik had toen nog 1 afpsraak toen ik de 40 weken voorbij was. Die bezoekjes vergen een hoop energie en je staat met 5 minuten weer buiten.
antoinet schreef:french vervelend hoor dat hij zoveel last van zijn ontlasting heeft.
hoop dat hij lekker gaat slapen!
zit weer alleen thuis. mannetje is weer met de mannen uit de straat aan het klussen.
is deze week en volgende week nog en dan begint donderdag het zomerfeest hier in het dorp.
heb sinds vanmiddag weer lekker een zeurend gevoel in de buik. beetje het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.
had ik pas ook al, maar was een paar dagen even we, en nu is het er weer. zal er allemaal wel bij horen
antoinet schreef:is je mannetje weer aan het overwerken?
ik ga er maar vanuit dat er nog niets gaat gebeuren. had dit pas ook al, dit gevoel en is verder niets gebeurd
jamilah79 schreef:Ja, idd wel vermoeiend, maar zo leuk dat ze nog steeds mijn beste vriendinnetje is. Ken haar al vanaf dat ik 18 was of zo en allebei hele andere wegen gegaan en nog altijd dikke vriendinnen.
ja gezelig hoor, kom vannacht wel weer buurten hier. Zou wel leuk zijn als de andere nachtbrakers ook langskomen..
Sanel: Die bio-oil is eigenlijk altijd wel ergens in de aanbieding gelukkig. heb zelf vorige week dus bij de kruidvat gekocht. Ben er zelf echt behoorlijk weg van...En ja, die 12 euro heb ik er wel voor over ook. Is voor mij trouwens soms wel een hele uitgave, maar ja, dan koop ik iets anders dan maar niet in ruil voor die olie. Het leven bestaat nu eenmaal uit keuzes maken he ;)
jamilah79 schreef:ben je er nog, of ben ik hier nu in mijn eentje? :)
Janneke schreef:hahaha, zijn dat ook die bewuste buren?