sanel schreef:@french
Ik lig Fenna voor elke voeding op haar buikje om haar hoofdje te trainen zeg maar maar dat gaat nog niet gemakkelijk. Als ze op mijn buik ligt drukt ze zichzelf wel omhoog.
Ja idd dat zet je wel aan het denken. Ik heb dan alleen de pech gehad dat ik naar het zh moest maar voor de rest heb ik mazzel gehad. Terwijl ik wel dacht dit doe ik nooit meer en nu denk ik daar al weer heel anders over 😃 !! Ik wil zowat alweer!! Ik ben om half 1 's nachts begonnen en Fenna is om 14:05 geboren dus dat was 13,5 uur. Dus dat was ook wel snel. Ik denk dat Amanda de snelste was 😉 .
Haha ja amanda heeft het record neergezet, maar ik heb haar toch nog ingehaald toen haha.
Jij hebt ook nog een snelle bevalling gehad voor de eerste idd, alleen de pech dat je naar het ziekenhuis nog moest.
Ik leg Niek ook vaak voor de voeding even op zijn buik in de box, en dan maak ik de fles even klaar.
Hij was in het begin heel sterk in zijn nek, en tilde zijn hoofdje heel gemakkelijk op.
Maar dat is iets minder geworden nu, hij heeft er wat meer moeite mee lijkt het wel.
Idd minder meisjes geboren.
Anja ik heb een uur en 50 min. moeten persen. Was thuis dus helaas geen hulp van de pomp gekregen.
Het laatste kwartier ging het ineens snel, maar vlak daarvoor zat de vk wel op de wip om het ziekenhuis te
bellen omdat het te lang duurde en Niek in het vruchtwater had gepoept.
Net even heerlijk in het zonnetje gezeten buiten, tis heerlijk weer nog hier.