amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
Su6 zometeen French!
sanel schreef:@saar
Ik heb de muziekmobiel in de box. In haar bed hangen aan alle kanten knuffels dus dat vindt Fenna genoeg. Je kan ook bij de Hema van die lange dromenvangers kopen voor boven het ledikant. Dat is gewoon een sliert met knuffels zeg maar.
french schreef:@sanel ben benieuwd of het lukt zonder de nachtfles ?
@saar idd je kan hem ook boven de box hangen.
Nou de spiraal zit erin, is reuze mee gevallen. Was hoogstens ongemakkelijk.
Niet pijnlijk gelukkig. Vloei nu wel weer een beetje. Maar dat zal wel overgaan.
Moeten nog even 2 weken de rubbers gebruiken haha en daarna is het veilig.
Verder de cyste, hij gaat overleggen met het ziekenhuis. Vanwege de zwangerschap is een
foto (mammografie) misschien niet helemaal betrouwbaar nog. Vanwege de hormonen.
Maar hij liet zelfs het woord borstkanker vallen, dus jullie kunnen je voorstellen dat dat me
helemaal niet lekker zit.
Zit hier nu te janken achter de pc, hoop echt niet dat dat het geval is 😞
he gatverdamme meis, das inderdaad een hele vervelende gedachte . Dikke knuffel even van mij ook!
De huisarts zat het ook allemaal niet lekker, hij heeft het nog nooit meegemaakt.
Zón bult in de borst tijdens/vlak na borstvoeding,
Hij belt van de week over het hoe en wat en onderzoeken ziekenhuis.
sanel schreef:Hier nog een die 's avonds wat meer wakker is. Ze is nu ook haar bed niet in te branden terwijl ze een fles heeft gehad van 135cc en toen nog niet genoeg en toen weer 35 cc weg heeft gedronken 😮 😮 . Toe maar zeg.
Die denkt laat ik nog even lekker veel drinken zodat ik morgen bij het cb lekker zwaar ben :mrgreen: .
Nou maar hopen dat ze straks nog wat wil drinken want ze ligt nu nog niet te slapen.
french schreef:Dus toch nog wel wat last, vind dat je al veel doet zeg.
Ik kon dat volgens mij helemaal nog niet.
Je haalt even de schade in 😉 laatste weken kon je niet veel natuurlijk.
Lekker ervan nemen ! met mate 😉
Hoe is de eerste dag zonder kraamhulp gegaan ?
Beetje kunnen redden alleen.
NoaM schreef:O oke, want bij de kruidvat zijn de pampers in de aanbieding en dan staat eronder: muv new born. Maar er staat wel new baby bij... dus dacht al???????
sanel schreef:Dat is goed hoor een pauze tussendoor houden. Dat deed ik in het begin ook. Fenna doet het nu zelf. Dan hoor je haar ook echt zuchten...hahaha best grappig. Misschien krijgt Robin dan toch iets te veel binnen. Als nu minder geef en hij spuugt niet dan is het goed neem ik aan. Slaapt ie daarna wel goed?
Destiny83 schreef:@ Amanda: Mag ik vragen waarom je Xander water wilt geven?
antoinet schreef:amanda xander heeft dus voorkeur voor welke fles.
robin heet dat met de speen. hij wilde de speen van difrax niet en van bibi wel.
Dat heeft Xander dus ook. Hij heeft de flessen van Avent. Ik heb nu ook een grote fles gekocht.
sanel schreef:@anje
Dat zei je toen al van die vette rekening. Dit was alleen nog een rekening voor Fenna. Ik heb die voor mij nog niet gehad maar ik heb kans dat ik die niet krijg want ik moest op medschie indicatie naar het zh. Ik wacht nog even op het polisnummer van Fenna en dan gaat de rekening weer terug.
@amanda
Wij hebben Fenna ook al eens water gegeven met dit warme weer en ze vondt het heerlijk. Ze dronkt het zo weg.
@antoinet.
Fenna pikt difrax ook niet. Bibi wil nog net maar de voorkeur ligt bij Avent. Heb net 2 extra fopspenen gehaald. Ook hadden we vorige week ook al 2 spenen nummer 2 gehaald voor de Avent flessen. Daar had ik maar er 2 van.
Zo vanmiddag naar de Rabobank geweest voor een Rekening voor Fenna. Kregen er een leuke spaarpot en een Ikke boek bij. Dat is een heel leuk boek waar je alles in kan zetten en plakken. Me moeder heeft even opgepast. Die is lekker wezen wandelen. Ik ben net lekker alleen even naar de stad geweest. Lekker even alleen weg.