french schreef:Anja nee ging zonder verdoving helaas. de laatste die hij aanprikte deed erg zeer. Die zat wat dieper en moest echt
door de klieren heen prikken volgens mij. Deed flink pijn in ieder geval.
Dat van de emoties heb ik nu niet meer eigenlijk. In het begin de eerste weken na de zwangerschap nog wel.
Misschien wordt het minder ?
Lijkt me geen pretje zeg 😞
Ik geloof dat mijn emoties alleen maar erger worden, maar kan ook komen doordat ik laatste dagen nogal moe ben.
sanel schreef:
@anje
Wat is jouw verteld over het starten met de pil? Want ik hoorde jouw roepen dat je na een week weer veilig bent en heb jij je ongi al?
de dokter heeft mij verteld dat je niet persé je menstruatie hoeft af te wachten. Als ie niet is gekomen mag je 6 weken na bevalling beginnen met pil. Ik heb net nog even gebeld met assistent van de huisarts om te vragen wanneer ik nou veilig ben, want in bijsluiter staat 7 dagen, maar iedereen zegt wat anders. Zij zei dat je 2 weken aan kunt houden. Die ene week extra is dan voor de zekerheid omdat je lichaam eerst de hormonen uit pil moet opnemen.
Saar, mijn neefje en mijn nichtje zijn bij osteopaat geweest als baby en die hadden er veel bij baat bij. Mijn schoonzusje gaat er zelf ook regelmatig naar toe als haar nek vastzit.
Sanel ik ga zo even naar je foto kijken
Antoinet, ik wist niet dat je ook warm water uit de kraan mag gebruiken. Ik heb van kraamhulp geleerd dat ik het eerst moet koken. Scheelt dat nog per regio? Zou ik nu meteen over kunnen stappen op gewoon kraanwater, want dat is toch een stuk makkelijker.