Saar80 schreef:Sanel, miss wel een goed idee van die pap....had ik al over zitten denken....hoe doe je dat dan? Welke pap heb je en doe je dan gewoon een schepje erdoor of hoe werkt dat? Heb je dat zelf bedacht of had het cb dat verteld? Zal het ook eens aan hen vragen als Thor woensdag ze prikjes krijgt....Merk wel dat het me vaak opbreekt....mn energie is nog niet 100% doordat mn ijzer nog niet op pijl is maar door het slaapgebrek wordt het er niet beter op! Een ritme zou toch wel heel fijn zijn! Zou ook kunnen dat ie miss meer aandacht wil...al moet ik zeggen dat ik vaak na het voeden m nog een half uur a uur bij me heb en beetje met m probeer te spelen en tegen m praat....de box vind ie nog steeds niet echt super maar dat gaan we ook maar blijven proberen en vandaag wil ik dat wippertje eens proberen!
Wat ik heb begrepen is dat als je bv geeft en dan gaat bijvoeden met fles voeding de kans groot is dat je bv terug loopt!
op
http://www.borstvoedingboek.com/ kan je misschien wat meer info vinden. is ook een erg goed boek.
als tip gekregen van mijn vriendin die lactatiekundige is in het ziekenhuis.