amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
geeft niet het is je vergeven haha
amanda16 schreef:geeft niet het is je vergeven haha
Jenta87 schreef:En daar ga ik weer 😛 In Noorwegen slapen alle babies onder een donzen dekbedje. Deze zijn super licht en ademend. Hier worden de lakentjes zoals we ze in NL kennen juist afgeraden. Het aantal babies wat in Noorwegen sterft aan een wiegendood is lager dan in Nederland. Ook slaapt Liam dus op zijn buik, goh wat moet ik een onverantwoorde moeder zijn. Dit klinkt misschien een beetje geirriteerd, maar dat word je ook wel als je je elke keer moet verantwoorden (ook al noemde ik zelf dat Liam onder een donzen dekbedje slaapt).
Ik weet niet of hij daar allergisch voor is. Mn vriend en ik slapen ook onder een donzendekbed. Liam heeft kleine bultjes en rode plekjes op zn buikje. Maar lijkt er geen last van te hebben.
Zarqa ken ik wel, maar verkopen ze hier niet. Dat is met zeezout toch?
amanda16 schreef:@ Zo een heel verhaal hahaha.
Nou hij is al een paar dagen uit zn hum vanaf donderdag avond zeg maar.
ahh Niek heeft gewoon zn mama gemist!! Lekker 4 dagen met hem tutten!
jamilah79 schreef::oops: Krijg bijna het idee dat ik mezelf moet verdedigen wat de tv betreft :oops:.
T is niet dat ik hem er heel bewust voor zet, maar hij word er vaak wel rustig van...Maar ook in de weekenden als zijn broer er is staat de tv ook de hele dag aan en kijkt ie ook wel eens met hem mee net als Xander met zijn grote broer meekijkt.
Saar: Ja, ik bedacht me ineens dat ik hem beter al eerder een zetpil had kunnen geven, dan had hij waarschijnlijk een stuk beter en eerder ingeslapen denk ik. Maar wilde niet te vroeg al iets geven, wilde eerst even zien hoe het verder met hem ging.
jamilah79 schreef:Whahahahaha, lekker stel zijn we met ons allen he!
Nou ja, liever een test teveel dan een test te weinig en straks weer met een dikke buik zitten (in mijn geval dan...) :lol:
jamilah79 schreef:Antoinet: Ja, ben ook al vanaf de bevalling zwaar pissed op mijn oma. In plaats dat ze blij is dat ze nog leeft en het mannetje nog kan leren kennen gaat ze dus zo moeilijk doen over zijn naam. Toen we er waren en als ze belt vraagt ze ook nooit hoe het met de kleine Ben Aïssa is, maar dan zegt ze: Hoe is het met de kleine puk of met Ben? Ze vertikt het gewoon echt en daarom heb ik totaal geen zin om er heen te gaan. Ik weet best wel dat ze oud is maar ze kan toch gewoon dat kind bij zijn naam noemen die hij heeft gekregen van zijn ouders?
Al met al baal ik er dus stevig van want ik weet zeker dat ze de kleine van mijn broer wel gewoon noemt zoals die de naam heeft gekregen. Maar ja, die naam is nederlands, dat is het verschil... 😈 :twisted:
je moeder vind het vast niet erg om op Robin en de hond te letten ;)
amanda16 schreef:Nou half om half hij krijgt wat groente en een halve fles.
Uit eindelijk moet de groente wel de fles vervangen.
jamilah79 schreef:Jenta87 schreef:Wij hebben alleen een badje, het ligbad gebruiken lijkt me funest voor je rug...
hahaha, ik ga er zelf bij in zitten :lol:
jamilah79 schreef:Jenta87 schreef:Wij hebben alleen een badje, het ligbad gebruiken lijkt me funest voor je rug...
hahaha, ik ga er zelf bij in zitten :lol:
benangelique schreef:saar, de aanvragen lopen maar mijn werkgever is niet duidelijk. weet niet precies hoe het bijvoorbeeld zit met pensioenen e.d. want dat veranderd ook.
van het weekend gaan we samen zitten om het eea na te rekenen en de diverse calculators op internet te gebruiken.
je verhaal geeft weer wat moed want heb er eerlijk gezegd al een aantal nachten slecht van geslapen.