mili wat voor werk doe je?
heb je zin om te werken?
en bedankt!
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
antoinet schreef:robin heeft net zo ongeveer alle melk eruit gegooid. hij er onder ik eronder.
dus straks toch maar even wakker maken voor wat te drinken.
anders kan ik erop wachten om er vanacht uit te moeten.
ga hem de komende dagen eerst maar 180cc aanbieden, als hij dan nog honger heeft kan hij meer krijgen. eerst die flessen maar weer goed leegdrinken. zo zonde anders, kan elke keer weggooien
Mili schreef:Dames, ik nodig jullie allemaal uit mee te gaan naar mijn CB. Snap er niks van, die zijn zo anders! Tuurlijk kreeg Fenne veel te weinig voeding, maar ze was er heel tevreden mee, en ze groeide (dat moest ik wel goed in de gaten houden), ze groeide niet super veel, maar wel altijd iets!!! Fenne heeft overigens nooit 6 voedingen gehad, vanaf dr geboorte zat ze op 5, en daarna dus heel snel op 4.
Sanel, kun je niet nog is om een echo vragen? Ik heb bij Fenne echo gehad met 3 mnd, tegen mij zeiden ze dat ze het dan kunnen zien? Fenne moest omdat ik en me zus het dus ook gehad hebben!
xxx
french schreef:Amanda ik heb maatje 74 gehaald, had jij ook voor Xander of niet ??
Sanel oh ik dacht dat hij na het opereren zou terug bellen, maar morgen dus.
antoinet schreef:french hoe was het bij de fysio? was hij tevreden?
zal binnenkort ook eens op stap gaan voor een jas voor robin. moeilijk welke maat. denk dat het 68 gat worden.
hij heeft nu 62 aan.
heb inderdaad een lekker ochtendje gewerkt. moest er wel weer inkomen. vanaf november al niet meer in de zorg gewerkt 😮
maar stond op de bewoners waar ik altijd over ging, dus toch aardig wat bekende bewoners voor mij.
een bewoonster snapte maar niet dat ik mijn kind naar de oppas doe om te kunnen werken. kreeg het er bij haar niet in dat tegenwoordig alles veel duurder is en dat je eigenlijk met zijn tweeen wel moet werken.
deze bewoner kende ik niet, en ze heeft gelijk al geen goede indruk van mij en ik ook niet van haar. haha
BeautyQueen23 schreef:Hi meiden, hebben jullie nog leuke ideeen om ouders en schoonouders het goede nieuws te vertellen??! :D
antoinet schreef:amanda ik verschoon robin wel eens beneden. het is net hoe het uitkomt. maar meestal als ik hem uit bed hal verschoon ik hem gelijk boven.
en ik drink heel af en toe cola, maar ben er niet echt gek op.
dus maatje 68 wordt nu al wat krapper voor xander. hoelang heeft hij ongeveer maatje 62 aangehad? kan ik een beetje rekenen wanneer robin ongeveer maatje 68 aan gaat krijgen
jamilah79 schreef:Idd Sanel: lekker op je eigen instinkt vertrouwen en aan de bel trekken als je denkt dat dat nodig is! Maar Fenna slaapt heel erg weinig dan? heb ik iets gemist met lezen? :oops:...
French: ja die stwing is idd niet leuk... Ik zat de afgelopen weken al op 4 x kolven per dag, dus heb het afgelopen weekend op 3 x gezet en sinds vandaag probeer ik dus 2 x te kolven. Dan vanaf woensdag probeer ik 1 x te kolven en als dit lukt stop ik vrijdag helemaal met kolven..Joepie!
jamilah79 schreef:Gelukkig dan maar, hopelijk is/komt er een goede oplossing zodat ze wel weer lekker gaat slapen...sterkte ermee meid!
bstipdonk schreef:Sanel Zoey heeft rond de 3/4 maanden ook een hele tijd weinig geslapen. En dan was ze tussendoor erg lastig, had ze eerder honger enzo. Ik ging toen veel wandelen, dan sliep ze wel. Of ik legde haar in een schommelstoeltje. Ik weet het, het is niet ideaal, maar ja. Nu slaapt ze veel beter, en is ze tussendoor ook gewoon gezellig meestal. Maar als je het niet vertouwd aan de bel trekken ja! hoe veel/weinig slaapt ze dan? en is dat vanaf het begin, of echt iets van de laatste weken? Mijn neefje sliep vanaf week 1 maar hooguit 2 uur per dag. maar heeft hier verder nooit hinder van ondervonden.
Ik heb pech met m'n luiers. wij konden toendertijd kei veel luiers maatje 3 kopen, 17 pakken. Maar helaas ga ik ze niet opkrijgen. Ze heeft steeds vaker een lekkage, dus als dit pak op is, ga ik een maatje groter pakken. Heb nu nog wel 4 of 5 pakken over, maar gelukkig heb ik veel zwangere vriendinnetjes, dus die ga ik blij maken met een pak luiers/ luiertaart.
nog ideeen/ tips voor mee te nemen/ aan te denken op vakantie? vertrekken vrijdagnacht/zaterdagochtend naar tenerife.
hier weinig cola, alleen met malibu erin 😉
en verschonen vaak beneden op de tafel, of boven met het in en uit bed leggen.
(was dit puur nieuwschierigheid, of zat er wat meer achter? je maakt mij nieuwschierig met dit soort vragen 😛 )
heb nog geen leuke jasjes kunnen vinden ,die ze paste. ga voor maatje 74. nog iemand ideeen waar ze leuke jasjes hebben. wil eigelijk een stoer jasje met ruitjes. liefst zonder muts.