Hallo, ik ben een meisje van 18 en wil ook graag in contact komen met meisjes/vrouwen die zwanger proberen te worden.
Ik heb me ook bij voorstellen even voorgesteld.
Liefs, Danielle
LadyDanielleOud lidBerichten: 30Lid sinds: 1 januari 2005
Miesje78 schreef:Hallo Jinna,
Fijn dat het nu korter was! 107 is echt lang. Mijn langste (tot nu toe) was 80 dagen. Echt niet leuk! Ik wist zeker dat ik niet zwanger kon zijn, maar ging wel twijfelen of alles nog wel naar behoren werkt.
Is het nu spontaan korter geworden of heb je hulpmiddelen?
Ik gebruik sinds 3 weken theunisbloemolie en ben toen na 2 weken ongesteld geworden. Ben dus benieuwd hoe deze maand mijn cyclus is!
LadyDanielle schreef:Hallo, ik ben een meisje van 18 en wil ook graag in contact komen met meisjes/vrouwen die zwanger proberen te worden.
Liefs, Danielle
Meldena schreef:LadyDanielle schreef:Hallo, ik ben een meisje van 18 en wil ook graag in contact komen met meisjes/vrouwen die zwanger proberen te worden.
Liefs, Danielle
Heey danielle,
ik ben Melanie, ook 18 jaar. Ben ook bezig met zwanger te worden. Probeer jij het allang?
Liefs Mel
Hee mel,
Ik ben nog niet zo heel lang bezig, ben in december '08 gestopt, en mijn menstruatie heeft toen heel lang op zich laten wachten.
Dus eigenlijk pas de 1ste ronde, aangezien we wouden wachten tot ik weer ongesteld was geworden!
En hoelang ben jij al bezig?
Meldena schreef:Hee mel,
Ik ben nog niet zo heel lang bezig, ben in december '08 gestopt, en mijn menstruatie heeft toen heel lang op zich laten wachten.
Dus eigenlijk pas de 1ste ronde, aangezien we wouden wachten tot ik weer ongesteld was geworden!
En hoelang ben jij al bezig?
Ik ben nu in ronde 6. Vorige ronde een positieve test in mijn handen... Vriendje zei hier dat het niet goed voelde.. Had nog gelijk ook. Ben na 8 weken ongesteld geworden. en bij een echo was niets van een zwangerschap of dergelijke te zien. Beetje apart verhaal dus. Hoe oud is jou mannetje als ik mag vragen?
Liefs Mel
Jinna schreef:Miesje78 schreef:
nee heb verder geen hulpmiddelen, denk dat mijn lichaam gewoon heel lang moest ontpillen..
ik was ook naar de ha geweest, want ik dacht echt dat er wat mis was..
maar die 2 keer ongesteld dat ik nu ongesteld ben geweest, ben ik dan ook maar 2 dagen.. das wel raar.
toen ik aan de pil was was ik het zeker 4 of 5 dagen..
ik ga wel de ovu-testen gebruiken want ik wil wel weten wanneer ik me eitje heb, die voel ik (nog) niet echt..
xx
lonnekeleoni schreef:Deze tip spreekt mij wel aan 😉
http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_re ... tml?p=20,2
Miesje78 schreef:Jinna; Ik ken het gevoel. Heb ook al een aantal keer op het punt gestaan om naar de HA te gaan, maar vermoed dat die toch gaat zeggen om nog maar even te wachten. Zeker ook omdat we toch de sterilisatie nog ongedaan moeten laten maken.
Ik denk ook dat het nog steeds ontpillen is, al wordt ik wat ongeduldig.
Ook ik ben minder en minder lang ongesteld dan met de pil. En zit ook aan die ovu-testen te denken. Maar ik denk dat ik deze keer nog even afwacht, even kijken of het nu wel een cylcus van normale lengte is...
Mayella; wat leuk! Ze zijn altijd zo schattig he! Wat voor eentje is het?
mayella schreef:
Verder heb ik steken in mn buik, ga er vanuit dat dit mn eisprong is.. dus dan loop ik netjes op schema 😃
Liefs
Jinna schreef:mayella schreef:
Verder heb ik steken in mn buik, ga er vanuit dat dit mn eisprong is.. dus dan loop ik netjes op schema 😃
Liefs
wauw das netjes idd!
dus mooi aan de klus vandaag :p
mayella schreef:Jinna schreef:mayella schreef:
Liefs
wauw das netjes idd!
dus mooi aan de klus vandaag :p
Als t mannetje de puf er voor heeft.. gaat vanavond tegelen in de douche.. Ga t wel proberen hoor 😉 Eergister geklust en dan vanaaf weer (hoop ik) en dan zien we t wel.. zijn er zelf ook niet zoveel mee bezig momenteel, haha..
mayella schreef:@ Jinna Hahah ja maare daar zijn we ook erg druk mee.. Ze waggelt steeds achter me aan..enne slaap overdag en is snachts wakker...Leuk joh een pup:p
Jinna schreef:gelijk heb je janbre!!
ik ga ook pas alles inleveren als ik werkelijk 2 streepjes op me testen zie staan, eerder niet! haha straks duurt het nog 2 jaar en dan ga ik niet 2 jaar me broodje filet of me biefstukje laten staan!
xx
bianca_vries schreef:http://www.babybytes.nl/ovulatie.php leuke website! kan je je periodes uitrekenen en in beeld zien!
anna123 schreef:hmmm biefstuk laten staan, dat is echt wel heel moeilijk! Ga nog lekker vaak biefstuk eten nu ik nog niet zwanger ben!!
( eerst mijn nod afwachten dan he! misschien ben ik wel zwanger terwijl ik nergens last van heb, zou mooi zijn!)
x
lonnekeleoni schreef:Hoi,
Hier ook nog steeds aan de filet, biefstuk, drank en alles wat maar niet mag zodra ik zwanger ben......
Dit jaar ontdekte ik 4 jan dat ik zwanger was, dit is geeindigd in een miskraam, omdat ik totaal niet had verwacht dat ik zwanger zou zijn die maand (weinig geklust) heb ik heerlijk oud en nieuw gevierd met veel champagne en toastjes met filet en brie etc. Toen ik met 8 weken de echo kreeg en het niet goed bleek te zijn gaf ik mezelf dus ook meteen de schuld. De vk zei tegen mij dat het hier absoluut niet aan kon liggen. Na ongeveer 8 weken gaat alles wat je eet pas via de bloedbaan van het kind, voor die tijd kan het dus geen kwaad als je iets verkeerds eet of drinkt.
Natuurlijk let ik wel een beetje op met drinken en roken, maar biefstuk..........daar stop ik pas mee als ik weer een positieve test in handen heb....
Groetjes Leoni
lonnekeleoni schreef:Ik rook ook nog steeds, toen ik zwanger was ben ik wel gestopt en dat vond ik eigenlijk wel heel erg makkelijk (terwijl ik toch ongeveer een pakje per dag rookte)
Toen ik de echo heb gehad en hoorde dat het niet goed was, heb ik op de terugweg meteen weer een pakje peuken gehaald en ik rook nu nog steeds (wel minder dan voor mijn zwangerschap)
Ik wil wel weer stoppen, want het ging me toen zo makkelijk af en ik weet dat je minder vruchtbaar bent als je rookt en ik vind het nu al wel lang genoeg duren en wil er alles aan doen om zwanger te worden. Een collega van mij vertelde dat hij 1 april wil stoppen met roken, ik heb afgesproken dat ik dan mee doe (of het nu een grapje is van hem of niet, ik leeft toe naar 1 april)
Groetjes Leoni
anna123 schreef:Ja ik denk dat je dan echt een knop omzet..
Waarom heet je ingearts..?
anna123 schreef:oooo dacht dat je misschien arts was ofzo!
kleinepukkie schreef:ook ik ben wel van plan om met moeders voor moeders mee te doen...
moet alleen even kijken hoe ik dat op mijn werk moet doen maar daar hebben ze vast een oplossing voor 😃
niet dat ik bijzonder werk heb ofzo maar werk 4 dagen in de week op kantoor.
en wil natuurlijk niet dat iedereen het daar meteen weet.
Meldena schreef:hey girls,
hier nog niets te merken van mestruatie. Weet ook niet wat ik moet denken. Was vorige keer 4 weken over tijd dacht ik maar heb gewoon een maand geskipt. 3dagen en 4 dagen geleden wel 2x 4/5 licht rozige druppeltjes bij het afvegen. Voor de rest plas ik veel en kan ik haast niet poepen.
Liefs Mel
Lunanoa schreef:Spannend, hoop dat je goed nieuws te horen krijgt!
Mag ik vragen wat "clomid" is ?
Lunanoa schreef:Voeg me even bij het gesprek over het eten 😃
Die filet american blijft moeilijk. Aangezien ik op het moment nog niet zwanger ben vandaag lekker geluncht & heerlijk van mn filet american genoten. Twijfelde om het te nemen, stel dat er net een innesteling plaatsvind :shock: Een vriendin van me zei dat ik me niet moest aanstellen. Heb het dus toch maar genomen.
O, Tara... Misschien een rare vraag.. Ben jij ooit gepest met je naam? Dat er bijvoorbeeld iets raars op rijmt ? Mocht het zover komen dan is Tara ons favoriete naam voor een dochter! Maar wil toch de nodige research doen ...
Tara28 schreef:Lunanoa schreef:Voeg me even bij het gesprek over het eten 😃
Die filet american blijft moeilijk. Aangezien ik op het moment nog niet zwanger ben vandaag lekker geluncht & heerlijk van mn filet american genoten. Twijfelde om het te nemen, stel dat er net een innesteling plaatsvind :shock: Een vriendin van me zei dat ik me niet moest aanstellen. Heb het dus toch maar genomen.
O, Tara... Misschien een rare vraag.. Ben jij ooit gepest met je naam? Dat er bijvoorbeeld iets raars op rijmt ? Mocht het zover komen dan is Tara ons favoriete naam voor een dochter! Maar wil toch de nodige research doen ...
Haha grappig dat je dat vraagt, maar Tara is niet mijn echte naam. Ik denk dat de meesten hier op het forum wel een schuilnaam gebruiken. Ik vind Tara een hele leuke naam. Zo heet mijn kat. Ik houd va 'echte' namen bij dieren, niet van de troetelnamen zeg maar. Ik ken ook een meisje die Tara heet en zij wordt echt niet gepest met haar naam hoor.
Tara28 schreef:Grappig! Luna en Noa zijn ook 'mensennamen'. Erg leuk ook voor een kat!
anna123 schreef:Dat vele plassen en moeilijk naar de wc gaan is wel een heel bekend symptoom he!Gooi er gewoon een test tegen aan..waarom jezelf langer kwellen?
x
Lunanoa schreef:Die steken in je zij zouden eventueel een eisprong kunnen zijn. Dan zou het best kunnen zijn dat je een aantal dagen later wat bloed bent verloren door de innesteling dus...
Hoelang is het geleden?
Anders zou ik gewoon zo'n extra gevoelige test doen ;)
Meldena schreef:Lunanoa schreef:Die steken in je zij zouden eventueel een eisprong kunnen zijn. Dan zou het best kunnen zijn dat je een aantal dagen later wat bloed bent verloren door de innesteling dus...
Hoelang is het geleden?
Anders zou ik gewoon zo'n extra gevoelige test doen ;)
die druppeltjes had ik dinsdag en donderdag waren er echt maar een stuk of 4 / 5 en dan licht roze.
Liefs
Monalisa schreef:ik mag 2 weken wachten nu wat er komen gaat, mn klusdagen zijn voorbij!
( al ga ik er wel mee door hoor hihihiihi)
Donderdag ff bloedprikken en langzaam richting de NOD op 13 april!
Janbre schreef:Wel raar hoor om er nu een maand niet mee bezig te zijn. Lees al jullie verhalen de hele tijd, en dan denk ik, ow moet ik niet ovu testen?
O,nee wij slaan een maand over. En vanavond vroeg mijn vriend wanneer ik weer ongi moest worden, dus ik denk hmmm geen idee eigenlijk. Ben er dus echt totaal niet mee bezig deze maand.
Aan de ene kant wel lekker, maar aan de andere kant al die verhalen van jullie. Pffffff moeilijk hoor een maand overslaan, maar het is gewoon veel verstandiger voor ons om dat wel te doen.
Janbre schreef:Nee mijn vriend z'n beroep is de rede. Als ik nu zwanger zou raken zou ik tussen kerst en oud en nieuw bevallen. Dan is het juist de drukste tijd op zijn werk. Zie mezelf al bellen van schat de weeën zijn begonnen! Ja ik kom er aan, moet nog even dit afmaken. Vervolgens schiet het allemaal niet op daar, en lig ik in m'n uppie te bevallen. Plus dat als de kleine er is z'n papa altijd zal moeten werken met z'n verjaardag. Nee dat zie ik echt niet zitten, hoe graag ik ook een kindje wil.
Janbre schreef:Nee mijn vriend z'n beroep is de rede. Als ik nu zwanger zou raken zou ik tussen kerst en oud en nieuw bevallen. Dan is het juist de drukste tijd op zijn werk. Zie mezelf al bellen van schat de weeën zijn begonnen! Ja ik kom er aan, moet nog even dit afmaken. Vervolgens schiet het allemaal niet op daar, en lig ik in m'n uppie te bevallen. Plus dat als de kleine er is z'n papa altijd zal moeten werken met z'n verjaardag. Nee dat zie ik echt niet zitten, hoe graag ik ook een kindje wil.