Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij PMS, menstruatieklachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftigend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping.
Carneool werkt aardend, activerend en vitaliserend. De steen werkt werkt opbeurend en motiverend en geeft zelfvertrouwen en heeft hierdoor een positief effect op depressies, apathie en verwarring. Het maakt standvastig, behulpzaam, idealistisch, trekt succes aan en bevordert het vermogen om problemen snel en pragmatisch op te lossen. Carneool beschermt tegen negatieve emoties van andere mensen zoals jaloezie en woede en gaat hierdoor misbruik tegen. De steen bevordert de vruchtbaarheid, heeft een positieve werking op de vrouwelijke geslachtsorganen en helpt bij sexuele problemen zoals bijvoorbeeld frigiditeit en impotentie. Carneool bevordert de opname van vitamines, voedingsstoffen en mineralen en stimuleert de stofwisseling. Het zorgt voor een goede doorbloeding van organen en weefsels en werkt bij hoge bloeddruk en spataderen. De steen helpt bij reuma, artritis en zenuwpijnen.
Rozenkwarts is bij uitstek de steen van het hart en de liefde. De steen werkt sterk in op het hartchakra en opent het hart om liefde te ontvangen en om liefde te geven. De steen trekt harmonieuze liefdes- en vriendschappelijke relaties aan en bevordert ook eigenliefde en zelfacceptatie. Rozenkwarts heeft een milde, zachte werking en werkt kalmerend bij verdriet en trauma’s en bevordert empathie, openheid en behulpzaamheid. De steen maakt ontvankelijkheid voor alle soorten schoonheid en stimuleert creativiteit en fantasie. Fysiek heeft de steen een positieve werking op het hart, de geslachtsorganen, sexuele problemen, de vruchtbaarheid, borst- en longkwalen en voorkomt duizeligheid. Tenslotte helpt het bij ouderdomskwalen zoals de ziekte van Alzheimer en Parkinson.
op
http://www.spiritualgarden.nl heb je zelfs een vruchtbaarheidsarmbandje en ketting.
Het liefst koop ik zulke dingen in een winkel.
Dinsdag ga ik toch de stand in met mijn Australische vriendin, maar eens op steentjes jacht!
Ik heb via email een bevestiging gehad op mijn sollicitatie, binnen twee weken hoor ik of ik word uitgenodigd voor een gesprek. Ik ben achteraf toch erg blij dat ik gesolliciteerd heb naar die baan.
Ik had ook bij Randstad voor een webdesign baan gesolliciteerd, maar ze belden me vandaag op dat ik te licht ben voor de functie. Ik denk dat ik ook echt daar stage in moet lopen en/of moet bijleren.
Nu heb ik voor woensdag een afspraak gemaakt bij Randstad om me verder in te schrijven voor een administratieve baan een beetje als mijn vorige baan, maar dan niet financieel en ook geen secretaresse achtige baan. De consulente zei dat die banen momenteel ook moeilijk te vinden zijn.
We wachten maar weer af, heb mijn best weer gedaan!
Pfff ben moe........ik ga maar even soep op zetten voor vanavond. Manlief vond de soep van gisteren zo lekker, hij wil vanavond weer. Prima lekker makkelijk hahahaha.........en morgen weer haring eten, heb ik weer omega binnen, ook goed voor kindjes krijgen!
Shan volgende keer ga jij gewoon iets eerder dan zijn wekker op staan, effe over staafje plassen en hij weet het als manlief op staat. Misschien heeft hij nu ook wel spijt dat hij tot vanavond wacht hihihihi...........
Smorgens is toch ook beter testen dan savonds?
Roosie