Shanna@
Hier ff een dikke knuffel voor jou !
Geloof dat je die wel kan gebruiken.
Wanneer heb je het gesprek met je gyn?
Liefs Chan
Chan82Oud lidBerichten: 334Lid sinds: 1 januari 2005
Jelske schreef:Goed lezen Babii; niks spanning, gewoon ongi! 😢
@Roosie; tja, ik had ook heel even goede hoop afgelopen weekend maar zo zie je maar weer....
@Sweetlinn; spannend! zal jij degene wezen die ons eindelijk eens met goed nieuws komt verblijden?! Ik duim voor je!
Voor de overige meiden; wat dapper en stoer dat jullie (gewild of ongewild) doorgaan voor de ivf. Ik kan er niet zo goed over meepraten omdat ik deze behandeling voor mezelf geheel heb uitgesloten en dus verdiep ik me er ook verder niet in (weet goed wat het inhoudt hoor, m'n neefje is via 5x ivf-poging ter wereld gekomen). Heel veel sterkte, het zal best zwaar voor een ieder worden maar goed, dan zijn 'wij van het forum' er nog om jullie verhalen aan te horen en peptalk te geven!
Hier heeft de ongi lekker doorgezet, de pijn in de buik begint te komen, de trek in chocolade ook (:-)) en voor de zekerheid tóch maar een afspraak voor een folikkelecho gemaakt. Deze afspraken zijn dungezaaid dus ik heb alvast een dag/datum vast laten zetten in het ziekenhuis, kan ik er even rustig over nadenken want afzeggen kan altijd nog. Het hangt er wel heel erg vanaf wanneer de iui ong. gaat plaatsvinden of de komende ronde dan doorgaat of niet. Ik wacht volgende week woensdag af, en als er dan al een eitje zit wat ook al wel lekker aan het groeien is, dan laat ik het doorgaan en anders blaas ik het af. Voor nu laat ik me eerst verwennen, slofjes aan, kachel hoog, hollandse kost op m'n bordje (andijvie, aardappels en een gehaktballetje, mmmm), poes op schoot en je krijgt mij die kou vanavond niet meer in!
Jelske schreef:
Wat gaat er gebeuren als dit op 31 dec of 1 jan. zou zijn? Kan het dan wel doorgaan? Of gaat deze ronde dan over. Ik hoop het niet voor je!!!! Geniet van je vrije middag en ondertussen vrolijk zelf klussen!! Kerstknuf!
Linneke schreef:Zijn er meer die het hebben meegemaakt dat ze te vroeg hebben getest en deze test positief was?
Jelske schreef:
@Hoop; hoe gaat het bij jou? moet je nog werken met deze dagen? ik heb deze week heerlijk vrij, blij dat de kerstdagen weer achter de rug zijn en nu alleen nog maar Top2000 luisteren, ben er helemaal vroeg voor uit m'n bedje gekomen 😊
Fijne dag allemaal!