Dames,
Wij hadden 6 dgn voor de iui geen gemeenschap gehad, dus het zegt helemaal niks hoor!!
Wat we wel hebben gedaan s'avonds zelf nog geiuit.....
wendelaOud lidBerichten: 433Lid sinds: 14 juni 2008
Lucky schreef: Het moet toch eigenlijk heel gewoon zijn om na je iui even een kwartiertje te mogen blijven liggen, anders loopt alles er meteen weer uit!
Lucky
Disney-Baby schreef:hoi allemaal,
Wij zijn deze periode voor het eerst met iui begonnen.
Gister heb ik voor het eerst een inseminatie gehad...
Nu mogen wij van de dokter (geen idee wat ze eigenlijk precies is...) volgende week zondag al testen. Maar dan is er nog niet eens anderhalve week voorbij...
hoe lang duurde het bij jullie dat je mocht testen??
Jess78 schreef:
Ik vind het wel vreemd dat je weer aan de pil moet en dat ze je cyclus zo lang maken. Het zal wel met een reden zijn.
hummer schreef:He roosie
ja ik ben afgelopen maandag geweest en ik heb een candidiasis schimmel. dat heeft iedereen en het is niks engs maar bij mij is het te hoog, dus mijn lichaam is niet in balans en het tast je vagina slijm aan. nu moet ik 12 febr beginnen met een streng dieet voor 2 weken, geen vlees, geen suikers dus ook geen fruit, geen kaas enz. alleen veel groente en biologische dingen wel vis enz. dat meisje waar ik dit van heb had hetzelfde en na 3,5 mm en iuis is ze na een half jaar 2 x zwanger geraakt. 1e miskraam met 8 weken en daarna snel weer zwanger. nu is ze bijna uit gerekend. erg bijzonder dus ik ga het gewoon ook proberen. baat het niet dan shaat het niet. bij haar en bij ons is ook niks gevonden waarom het medisch gezien niet lukt dus ik heb er wel hoop in dat het kan helpen.
ik kijk nog even op die radar site. er lopen inderdaad rare snuiters rond.
x kim
Lucky schreef:Epat wat vervelend dat jullien nog 7 weken moeten wachten om misschien te beginnen met iui. Bij ons moest er 7 weken tussen het zaadonderzoek zitten omdat dan al het zaad is vervest. Lang he 7 weken.
Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid over je eisprong vervelend voor je, je weet zo bijna niet wanneer je het beste moet gaan klussen!
lisa200 schreef:En eerder had ik niet aan kinderen kunnen beginnen want ben mijn liefie pas op eind 29 jaar tegen gekomen.
Shanna38 schreef:lisa200 schreef:En eerder had ik niet aan kinderen kunnen beginnen want ben mijn liefie pas op eind 29 jaar tegen gekomen.
Geldt ook voor mij, ik pas op mijn 39e ongelovelijk maar waar, zijn nu drie jaar samen.