@Lucky voor jou bijna de 1e echo spannend!
@Jersey, ik heb over zelfinseminatie alleen op internet wat gelezen, maar verder niet. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!
@Jelske, ik heb nog een site gevonden dan op de 40 topic,
http://www.zelfinseminatie.nl ik had er al eens over gelezen maar nooit bij stil gestaan om het zelf eens te gaan doen. Hopelijk heb je het niet nodig en ben je nu lekker zwanger!
@Kaka, jemig wat teleurstellend meis! Kan me voorstellen dat je het allemaal ineens heel erg snel vind gaan! Maar IVF zal jullie vast een veel grotere kans bieden, hopelijk is het dan ook gelijk raak. En misschien inderdaad overwegen om naar een ziekenhuis te gaan zonder wachtlijst. Sterkte met je vader! Het is moeilijk te beseffen dat je kind(eren) misschien hun opa niet meemaken. Mijn ouders leven niet meer, mijn man heeft ze zelfs nooit gekend en ik heb mijn schoonmoeder nog nooit gekend. Gelukkig leeft mijn schoonvader nog wel. Maar het blijft allemaal moeilijk hé vooral dat het allemaal zo tegelijk valt bij je. Sterkte met alles en probeer positief te blijven!
(kopie 40 topic)Gisteren op kraamvisite geweest bij mijn vriendin. Was wel apart want dat is in hetzelfde ziekenhuis als waar wij naar de gyn gaan, maar dit was op een andere verdieping. Ben er eigenlijk nu pas achter dat ze de zwangere dames naar een verdieping hoger sturen voor verloskunde e.d. en fertiliteit en andere aandoeningen beneden. Vind dat wel super geregeld! Mijn vriendin begon gelijk te huilen toen ik haar begroette, ze had ook veel pijn van de keizersnede en bleek dat ze nog een extra vleesboom heeft, waarschijnlijk heeft het kindje daarom niet kunnen draaien. Manlief dacht dat ze ook huilde omdat ze het ons ook zo gunt. Het kindje is een mooi meisje, Sara heet ze. Ze liggen op een mooi kamertje met een opklapbed erbij voor haar man, zo zijn ze lekker bij elkaar.
Zaterdag mag ze hopelijk naar huis toe. Stiekempjes zat ik mezelf een beetje voor te stellen dat ik daar lig met kindje naast me en mijn man hihihi.....als het gebeurd moet ik naar dezelfde afdeling. Het is wel grappig dat we tijdens onze rustmaand toch en tochtje naar het ziekenhuis hebben gemaakt. Ik vond het erg leuk om ze te bezoeken, voel me ook erg sterk weer. Ik zei dat ook tegen mijn man en bedacht me dat het misschien toch ook met de hormonen te maken heeft? misschien ben ik dan heftiger in mijn emoties, moeilijk te zeggen. Voor hun was het ook fijn dat we er waren, haar familie woont in Indonesie (zij is indisch) zijn broer woont met zijn gezin in Las Palma, zijn zus en gezin is wel geweest. Ze zei dat ze blij was met ons bezoek, we hebben haar wat van de pijn af kunnen leiden.
Onderweg verklapte manlief ineens dat hij met mij zaterdag naar de stad wil en me daarna ergens naar toe meeneemt om te gaan eten! Ik heb er al helemaal zin in, wordt echt een verjaardagsweekend!!! 😃
Liefs Roosie