Jelske schreef:@Hoop; ik heb nog even teruggelezen maar (achteraf) wat goed van je dat je toch het heft in eigen handen hebt genomen voor wat betreft de iui-dag omdat je je lichaam zo goed kent...... Voor het aantal eitjes is dus ook niks te zeggen, jij had er 1 en voila, zwanger! Kun je, nu je weet dát je zwanger bent, ook zeggen dat je je toch anders hebt gevoelt de afgelopen twee weken, behalve je onnoemelijke zin in een Mac? :mrgreen:
Die jeukende (.)(.) heb je al wel vaker gehad maar hoe voelt het nu? Goh, is ze zomaar zwanger........ nou ja, 'zomaar'...hihi.... Wanneer ben je uitgerekend? Volgens mij eind nov./begin dec.? Kan nog nét voor je 40e dus.... 😉
Knuffie
Zo....ben ik weer...werd een beetje koud op het dak :mrgreen:
Maar eh...inderdaad... deze keer de kortste onthouding van alle IUI's... enneh...na de iui meteen van de stoel gesprongen (weet je nog 😃 )
Moet wel zeggen dat ik de streep wel heel erg licht vind hoor...voor 4 weken...
heb een kleine week na de iui behoorlijke 'eipijn' gehad...dus misschien wel een na-ei...
ik weet het niet hoor...ik weet het überhaupt allemaal even niet :mrgreen:
we zitten de hele dag naar mekaar te grijnzen...zijn vanavond met schoonfamilie wezen eten...en er was 1 plek teveel gedekt...dus ik zei ' goh...verwachten we nog iemand?' en meneer Hoop keek me echt aan van... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En hoe ik me voel...verder ok...nergens last van eigenlijk...
af en toe beetje gerommel van binnen, gisteren een sliertje bloed, vanmorgen nog wat bruin slijm, verder niks... (.)(.) ook geen last van...
dus eigenlijk best eng... :shock: ik voel niks!!
Qua datum...eh... 19 nov. dus inderdaad voor m'n 40e 😉 maar ja...dat zal de echo uitwijzen, en dat is wel waar we op wachten hoor...eerst een goede echo dan kunnen we pas echt blij zijn
Bedankt allemaal voor de lieve reacties en felicitaties!!