lovely_girl schreef:Hallo allemaal,
Ik heb 30 maart mijn 3 e iui gehad, maar heb nog steeds geen menstruatie ( mijn vorige iui had ik het al ruim binnen 2 weken ). Kan dit ook later komen door de pregnyl?
groetjes
Oh...dat wordt spannend!! ik wordt (helaas ook voor mij) vaak dag 15 na IUI gewoon ongi, van het zkhs heb ik het advies pas op dag 18/19 te testen.
Ik zou morgen of overmorgen nogmaals testen en anders even het zkhs bellen. Heb je ook ultrogestan bolletjes moeten gebruiken? (dan kan de ongi namelijk wel uitgesteld worden)
Lucky schreef:
ik heb dat gevoel met die cadeautjes ook heel vaak. Al onze vrienden hebben inmiddels kinderen en vele al 2. Wat ik iedere keer wel niet kwijt ben aan cadeautjes is gewoon niet leuk. Maar laatst stond ik bij intertoys in de rij en toen dacht ik wel, kijk mij hier nu weer staan weer cadeautjes kopen voor ander mans kinderen. Ik gun het die kindere van harte en onze vrienden ook maar soms is het zo frustrerend. Ik hoop maar dat ze gauw veel cadeautjes voor ons kindje mogen kopen!
Liefs Lucky
Baal ik inderdaad soms ook wel flink van...vooral vorig jaar... vrienden van ons hebben 3 kinderen, kun je nagaan...kado'tje zwanger worden x3, kado'tje bevallen x3, kado'tjes 1e verjaardag, 2e verjaardag, 3e verjaardag x3 (bemerken jullie de frustratie al) kado'tje 4e verjaardag x2 en kado'tje 5e verjaardag en dan nog de verjaardagen van papa en mama...
Kregen we vorig jaar telefoontje voor verjaardag van lief... 'we doen niet meer aan volwassenen verjaardagen....' HET GAAT ONS TEVEEL GELD KOSTEN!!!
😈 :twisted: krijg de... :x
Jelske schreef:
@Hoop; En als ik jou was zou ik op een avond door die nieuwbouwwijk lopen en gewoon al die stomme ballonnen lekprikken en dan hardlachend thuis aan een lekker wijntje gaan! 😂
😃 goed idee!!
Enneh...lekker appeltaart...zit net aan een bakkie
anne* schreef:
hoop ik ben het forum zwanger worden na een miskraam aan het lezen
en krijg steeds meer bewondering voor je
je bent altijd zo attend naar anderen terwijl je al veelste lang bezig bent
:oops: nou zeg...ik ga blozen (en de traantjes prikken...hmmmmwat is dit nu weer...) wat lief!!
Fijn dat je je weer wat beter voelt!
@Lucky fijn dat jij ook weer aan het opkrabbelen bent...die dipjes zijn normaal hoor! lekker zelf IUI'en!
@Kimmie helaas ook welkom hier! heel veel succes met de komende tijd!
epat schreef:Eigenlijk heb ik een soortgelijke vraag als kimmie. Mijn gyn heeft ook mijn eileiders nog niet gecontroleerd (schijnt ook geen prettig onderzoek te zijn). Ik ga dus ook aan IUI beginnen zonder dat we weten of de eileiders wel open zijn. In het IUI boekje staat dat ze die controle normaliter van tevoren doen. Wat is jullie ervaring daarmee?
Ik heb ook geen HSG onderzoek gehad, gyn wilde dit wel, maar omdat ik al zwanger geweest was is het in ieder geval duidelijk dat 1 eileider open is...en ik wilde het onderzoek niet...(schijtbak he...)
Nou...volgens mij zit ik wel aan een pagina groot bericht 8-) en dat gewiebel van die tekst....wordt er zeeziek van :mrgreen: