mdtje schreef:Ik heb ook al maanden dat ik vanalles voel, maar deze keer wist ik het echt zeker!
Mijn borsten zijn mega, haha. Dat begon 2 dagen voor mijn NOD echt op te vallen en heb op mijn NOD getest (vanmorgen!), hartstikke positief. Verder voel ik wel af en toe een steekje onderin en heb wat last van mijn buik. Oh, en ik heb het al dagen warm. Erg handig voor een koukleum als ik ๐
Nog maar een paar dagen, anna. Spannend!
Het lijkt wel de sommige dingen die bij mij overeenkomen. Vooral dat mijn tepels sinds vandaag erg hard zijn en af en toe voel ik wat steken en voel ik ook het ene aan gerommel binnen in me...En heb afgelopen maandag nadat ik aan mn lunche wou beginnen (alsof het me niet gegund was) spontaan moeten overgeven na jaren nooit te hebben overgegeven!! En ook ik als de enige echte koukleum heb ik het af en toe zoooo erg warm niet normaal meer terwijl het gewoon lekker op normale temperatuur is..
Maar goed we zullen afwachten misschien is het spannend en wie weet voor ons die ene goed gevulde paasei cadeau zou geweldig zijn!!
Vanmiddag bloed prikken om dan volgende week de uitslag ervan te horen of ik deze ronde uberhaupt een eisprong gehad heb met behulp van de clomid...
SPANNEND!!!!! :oops: