Esmee mag vanavond uit de couveuse, echt super!!!! 😃
ze gaat vanaf vanavond in een bedje slapen!!! 😃
Tink: als jouw kindje is rhesus positief is, ga jij er antistoffen tegen aanmaken, want jij bent rhesus negatief!
Als bij een volgende zwangerschap jouw kindje weer positief is, dan kan het zijn dat jouw antistoffen het bloed van jouw 2e kindje gaat afbreken en kans op bloedarmoede bij je 2e kindje. (heb effe op google gezocht, als je zin hebt om te lezen:
http://www.nvog.nl/files/bloedgroep,_rh ... toffen.pdf) Maar het blijft toch best een ingewikkeld verhaal he! 😉
Maar jij hebt toch al de anti D spuit gehad, en als je dan na de bevalling nog een spuit krijg, ik dacht dat het dan goed was??
Esmee en Gwen zijn ook beide O positief en ik O negeatief!
Ik heb ook net als jou rond week 31 een spuit gehad en na de bevalling nog 1 spuit!
Ben benieuwd wat ze er morgen over zeggen!
Sabine: wat goed van je dat je toch zo lang borstvoeding wil gaan geven en dat je ook geen behoefte meer hebt om te roken (super!! 😊 )
leuk dat jullie spulletjes hebben geshopt, altijd leuk prenantal!! 😃
Ran83: wat ben je toch een poets, kom je hier ook even langs om te poetsen???? 😉
hier komt er weinig van terecht, vooral omdat ik verplicht rust moet houden!! Niet dat ik normaal zo;n super poets ben.....
gelukkig poets mijn schoonmoeder elke week een beetje.
En als het goed is willen mijn ouders over paar weken ook de keukenkastjes komen uitsoppen!!