LimiOud lidBerichten: 759Lid sinds: 1 januari 2005
Jaaaa, Tink gefeliciteerd!!! Mooie naam, daar hou ik van!!!!! 😉
riannetje schreef:Er staat het volgende in de folder die ik nu voor me heb:
Is het vaccin schadelijk voor het ongeboren kind?
Zwangeren zijn kwetsbaarder voor complicaties door Nieuwe Influenza A. Zo staat bijvoorbeeld het middenrif in de laatste fase van de zwangerschap hoog, zodat de longen minder ruimte krijgen. Daardoor kan de ademhaling belemmerd worden. De risico's op dergelijke complicaties als gevolg van Nieuwe Influenza A zijn groter dan de risico's van de eventuele bijwerkingen van het vaccin. Er zijn geen aanwijzingen dat het vaccin schade toebrengt aaan het ongeboren kind wanneer de eerste 13 weken voorbij zijn. Het vaccin is echt nog niet uitgebreid getest onder zwangeren.
Als ik me laat vaccineren, is mijn ongeboren kind dan ook gevaccineerd?
Na de vaccinatie maakt uw lichaam antistoffen aan om u tegen het nieuwe griepvirus te beschermen. In het laatste deel van de zwangerschap kunnen deze antistoffen via de placenta bij uw kind komen. Daardoor is uw kind net na de bevalling beschermd tegen het nieuwe griepvirus. Deze antistoffen verdwijnen echter weer in een paar maanden.
Wantjes schreef:Wat ik wel gek vind is dat mijn urine er anders uitziet, een beetje rozig. Terwijl er nooit bloed aan het wc papier zit of zo.
es74 schreef:Wantjes schreef:Wat ik wel gek vind is dat mijn urine er anders uitziet, een beetje rozig. Terwijl er nooit bloed aan het wc papier zit of zo.
FF reactie van een meelezer:
Heb je geen blaasontsteking?? Zou ff contact opnemen met verloskundige of huisarts hoor, hoort niet dat je urine er ineens anders uitziet.
Succes met de laatste loodjes.