karin, van harte!!!
Spannende tijd!
Veel plezier, maak je er nog iets bijzonders van samen?
ElleOud lidBerichten: 1.140Lid sinds: 8 mei 2007
moosje schreef:Hi meiden,
Kom ik ook nog 's ff kijken hoe het hier gaat. Is al lang geleden... Alleen nog een oude kern zo te zien.
Mijn dochtertje is nu dik 8 maanden en zegt sinds gisteren papa. Niet gericht hoor (papa heeft het zelfs nog niet gehoord). Maar als ik mama oefen (want ik wil natuurlijk liever mama horen 😉 ) dan zegt ze papa terug. En ook "ja" en "baba".
Leuk om weer effen bij te lezen!
amy-baby
Heb net de uitslag gehad....helemaal goed....ben opgelucht...het was waarschijnlijk een onsteking van de aderen waarbij er iets geknapt is en onder de huis is blijven zitten. Het is in ieder geval niets kwaadaardigs.....
Groetjes Amy[/quote schreef:
o wat fijn gelukkig ! pak van je hart Gaat het verder ook weer goed met jou? jij was toch ook niet zo lekker en met lisa dr oortje?
Lenteding schreef:Heidi, leuk om een afspraak te maken 😛 En dan aftellen naar de echo!!
Amber, wat vervelend 3 dagen buikgriep. Gelukkig dat het nu weer een beetje beter gaat.
Hier net de echo gehad, alles was goed 😊 En natuurlijk weer schitterend om te zien 😛 Hebben echt zitten genieten. En mn man zei in het begin heel droog: ik denk dat ik het hartje zie kloppen ?? Hij wist het alleen niet zeker, maar had wel gelijk hoor :)
amy-baby schreef:@winanda; wat een goed nieuws....Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat is jouw geduld op de proef gesteld, maar gelukkig is het dan toch eindelijk gelukt. en maandag al de echo...spannend hoor. Krijg je eindelijk de eerste pasfoto van je kindje...
Heb je nog steeds contact met kyra? hoe gaat het met haar? en de kindjes?
Hey meiden vroeg me af hoe het met isa is....die is hier nooit meer te vinden, jammer want ben zo benieuwd hoe het met haar dochter is. Haar dochter heette isa, en haar forum naam was ook zo, maar weet haar echte naam niet meer...
groetjes amy
karin26 schreef:@Amy, pfff lekker is dat he?? Die verwijten.Ik heb het namelijk ook. Ook als ik alles heb gedaan en meer, dan nog het verwijt dat ik niks gedaan heb 😈
Janneke was echt helemaal dood en dood moe vandaag. En morgen komen mijn ouders gezellig bbq-en.
Ook krijgen we morgen eindelijk ons beveiligings systeem. na drie maanden gestalkt te worden eindelijk een beveiliging aangesloten op de meldkamer.
Gelukkig ben ik verder niet persoonlijk lastig gevallen, maar drie maanden lang 5 x per week een zwarte auto zonder kenteken achter het huis. En altijd net als mijn vriend weg is. Is toch wel beangstigend.Ik vind het erg vervelend dat dit moet.Maar geeft mij wel een rustiger gevoel dat ik en Janneke veilig zijn. Ik heb de honden nu ook altijd binnen zodra ik uit het werk kom. Ik heb een paar keer de honden naar buiten gestuurd en dan reed de auto weer weg.
De politie kon niks doen, maar doordat er wat in mijn verleden is gebeurd kreeg ik het voor elkaar om dus een dure beveiliging te krijgen. Maar we hoeven alleen de kosten van de meld kamer te betalen. Soort van abonement dus.
Amber wagner schreef:karin26 schreef:@Amy, pfff lekker is dat he?? Die verwijten.Ik heb het namelijk ook. Ook als ik alles heb gedaan en meer, dan nog het verwijt dat ik niks gedaan heb 😈
Janneke was echt helemaal dood en dood moe vandaag. En morgen komen mijn ouders gezellig bbq-en.
Ook krijgen we morgen eindelijk ons beveiligings systeem. na drie maanden gestalkt te worden eindelijk een beveiliging aangesloten op de meldkamer.
Gelukkig ben ik verder niet persoonlijk lastig gevallen, maar drie maanden lang 5 x per week een zwarte auto zonder kenteken achter het huis. En altijd net als mijn vriend weg is. Is toch wel beangstigend.Ik vind het erg vervelend dat dit moet.Maar geeft mij wel een rustiger gevoel dat ik en Janneke veilig zijn. Ik heb de honden nu ook altijd binnen zodra ik uit het werk kom. Ik heb een paar keer de honden naar buiten gestuurd en dan reed de auto weer weg.
De politie kon niks doen, maar doordat er wat in mijn verleden is gebeurd kreeg ik het voor elkaar om dus een dure beveiliging te krijgen. Maar we hoeven alleen de kosten van de meld kamer te betalen. Soort van abonement dus.
getsie wat eng.....heb je ook enig idee waarom of wie? ( of heb je dat allemaal al eens verteld? ik loop wat achter en als je het niet wilt zeggen is dat niet erg hoor)
moosje schreef:Hi meiden,
Op hyves had ik het al gemeld maar vanochtend nog een extra zwangerschapstest gedaan en ja... POSITIEF! Is wel een beetje onwerkelijk. Amy, ik moet eigenlijk ook nog 10 kilo eraf van de eerste zwangerschap maar deze zwangerschap is natuurlijk veel cooler en leuker dan de nadelen van die 10 kilo. Ik ga wel extra opletten tijdens deze zwangerschap.
Amy, ik hoop dat de uitslag goed is en dat je weer gerustgesteld wordt.
WInanda, gefeliciteerd met je zwangerschap.
amy-baby schreef:ja met mij en lisa gaat het goed, alleen nu ligt mijn man op de eerste hulp van het ziekenhuis. Hij heeft pijn in zijn buik en nu zijn ze aan het onderzoeken of hij een blindedarm onsteking heeft. Ben net met lisa naar het ziekenhuis geweest, maar lisa had het helemaal gehad, en ze moest eten,d us nu zitten we te wachten op de uitslag...
karin26 schreef:
Nee wij weten niet wie hij is, ik ken hem helemaal niet en Geert-Jan kent niemand die zo'n auto rijd.
Hij doet verder niks dan alleen op het terrein stilstaan. Misschien is hij wel aan het bedenken wat hij weg kan halen. Maar we hebben hem nu 2 weken al niet gezien. En sinds gister een beveiligingssyteem incl een paniek knop.
Het is wel wennen hoor met instellen enzo hahahah je bent gewend om zo binnen te komen als je weg bent geweest en nu moet je binnen 30 sec het alarm uitschakelen. Pfffheb hem vanmiddag dus al af laten gaanhahahahahaha
karin26 schreef:Met de hond gaat het iets beter. Moet wel vrijdagmorgen terug naar de dierenarts.
Ze doet alsof ze de zieligste hond van de wereld is. En aangezien ik liever niet heb dat ze nu zonder toezicht buiten is, ga ik met haar lopen. Janneke houdt dan de riem vast hahahaha zooooo schattig.
Janneke zegt tegenwoordig Mooooeeeee i.p.v boe. Ze doet onze dieren precies na. Dus de koe zegt geen boe.
Onze pony stond laatst te briesen en Janneke schoot keihard in de lach en daarna volgde prrrrrrrr deed ze de pony na hahahahahha.
moosje schreef:Heel a-relaxed dat je zonder in te loggen hier op dit forum mee kan lezen. Kan dat niet anders?