amy-baby schreef:Oh dat denk ik wel vaker hoor. Dacht zelfs dat het niet normaal is hoe lisa soms is, maar het schijnt dus dat veel meer ouders dat hebben. Maar inderdaad je mag niet zeggen dat je dagje niet altijd gezellig is, want dan moet je je gelijk een slechte moeder voelen. Nou als lisa zo gilt/krabt en knijpt dan hebben we echt niet altijd een gezellig dagje hoor. Ik word soms ook wel verdrietig van het feit dat ze altijd naar mijn man wilt, en niet naar mij, mij krabt ze dan, en dan denk ik dat ik lelijk tegen haar heb gedaan en dat ze mijn man veel liever vindt. mijn man is wel veel geduldiger als ik, misschien voelt ze dat wel aan?
Gr. Amy
meisjes zijn over het algemeen idolaat van hun vader....mijn lisa is niet bij daan weg te slaan, en ik moet soms echt boos worden voordat lisa naar me luistert als daan in de buurt is, vreselijk is dat alsof jij de boeman bent....en dan ben ik echt niet strenger of zo dan daan we zitten heel erg op een lijn.
maud wappert en lacht altijd heel enthosiast ( veel enthiosiaster dan bij mij) naar daan 😞
dus ik denk dat jou lisa ook gewoon een papa's kindje is.....maar ik denk altijd wacht maar tot ze pubers zijn en papa niet wilt dat ze vriendjes hebben en uitgaan, dan trekken ze vast meer naar ons 😉