Tammie78Oud lidBerichten: 5.097Lid sinds: 1 januari 2005
Maar slaap jij ook zo slecht of zo goed als niet dan?
Tammie78 schreef:Nou ik heb me deze week even ziekgemeld. Ik denk dat het zwanger zijn mij nogal overrompeld/overvalt. Maar pak die gevoelens ook wel meteen aan. Zo ben ik gisteren bij een acupuncturist geweest en vandaag bij een psycholoog. Ik heb last van angstgevoelens/gedachten en die moet ik dus op orde zien te krijgen/brengen en vooral relativeren. Gelukkig lees ik wel op internet dat er meer vrouwen zijn die wat depressieve gevoelens hebben tijdens de zwangerschap. Met name het eerste trimester. Ik hoop dan ook zo dat het puur de hormonen zijn die bij mij even alles op z'n kop zetten. Dat geeft me aan de ene kant ook wel rust en dan denk ik: nu dan moet ik de komende 2 maanden dus gewoon even door. Ook al kan dat best moeilijk worden. De laatste 2 dagen gaat het slapen wel wat beter. En al is het iets, voor mij is dat heel wat. Eergisteren ging hetw el beter dan afgelopen nacht. Ik sliep gisteren namelijk pas om 3.00 ofzo en toen telkens na 2 of 1,5 uur wakker. Maar als ik maar in slaap val, dan is dat al heel wat.