Heey Jammer Nadine maar als je gevoel niet goed is om er zoveel op te zitten moet je dat niet doen. miss kom je nog eens terug als je voor een tweede gaat.
bella nee ik kijk geen korenslag meer, alleen de afl waar die vriend van me in zat.
la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
nou mijn laatste berichtje is heel anders dan ik me nu voel moest net ineens weer zo hard huilen vroeg mn liefje of hij het nog ziet zitten; of hij die laatste week ook zo moeilijk vind hij is altijd zo sterk en positief en ook nu weer we gaan gewoon door meisje, fluisterde ie in mn oor en anders zoeken we hulp, geeft niks ik ben blij dat ik deze aankomende week zoveel werk heb dan heb ik een beetje afleiding tenminste pff het is soms zo moeilijk positief te blijven vandaag lukt het me even niet, het spijt me ik ben de feestdagen sterk geweest maar nu ben ik er even klaar mee wanneer mogen wij? waarom lukt het niet? en waarom blijf ik deze vragen stellen en waarom in godsnaam hebben ze mei tegen ons gezegd? ik ga morgen bellen, ik wil echt eerder geholpen worden.. sorry voor mn egobericht en mn rottige toon het lukt me even niet vrolijk te zijn x
fran82Oud lidBerichten: 224Lid sinds: 10 april 2009
@ Bella, kan me voorstellen dat je van die momenten hebt dat je je zo voelt als nu. Ik heb ook echt van die baaldagen. Waarom kan het bij ons nou eens niet een keertje lukken. En waarom was het inderdaad pas mei dat je weer mocht bellen? Hadden ze daar een reden voor. Ik was erg blij dat ik in maart alweer mocht bellen, die twee maanden vind ik nog te overzien. En op dat moment zijn we al weer 2 jaar aan het proberen, dus dan mag er toch wel eens iets gebeuren inderdaad. Kan me voorstellen dat je morgen toch wilt bellen met de vraag om eerder geholpen te worden. Misschien geeft het voor nu al wat meer rust als het een paar maanden eerder kan. Maar blijf aan het goede vasthouden. 2011 wordt helemaal ons jaar!
Ik hoop echt dat 2011 jullie jaar word meiden, echt waar. het is gewoon klote steeds wachten en afhankelijk zijn van de medische wereld. Ik hoop echt dat Bella snel terecht kan, zodat je het gevoel heb dat je er niet alleen voor staat, en ben blij dat fran nu beetje in de mmm zit en dus er niet alleen meer voor staat.
ik blijf jullie volgen, wil jullie kindjes zien krijgen hoor, blijf duimen voor jullie
dikke knuffel!!
ik zie een hele grote reclame voor the nest geen banner dus.. het lijkt een enorme reclame voor een restaurant of een kookwebsite ik zie wel in roze staan feb 2009... tm 29 dec 144044
gek he? melding maken? x
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
tuurlijk tweet geen probleem de site wordt gehacked 😉 is wikileaks uit de lucht gaan ze het zo proberen... hoe gaat tie verder? ik ga zo tukken wat een baaldag pff x
fijn dat het weg is, snap er niets van dat jullie het zien en ik niet..beetje vreemd idee 😃 meld het maar direct hoor bella als terug komt dan gooi ik die banner eraf.
ben bed weer uit kan weer niet slapen, uit me ritme doordat ik overdag slaap. moet morgen maar niet meer doen en alleen nachts slapen. want niet werken in de vakantie is als rustgevend en dan ook nog niet slapen....nee lig de hele tijd te draaien in bed....dan maar even eruit en straks wel goed slapen
hoi, hier mwamwa gisteren was een drukke dag en vandaag weer dus lekker weinig tijd om te piekeren.. in bed heel fijn met mn vriend gepraat vertelt over mijn gevoel van falen en schaamte het is toch anders als vrouw denk ik ik heb het gevoel dat ik het moet doen terwijl dat natuurlijk onzin is eitje en zaadje moeten het zelf doen het was heel prettig even alleen te praten en geen raad of advies te krijgen mn vriend zeri dat ie het zo bijzonder vond dat wij samen zijn dat ik hem heb gekozen en dat ie daar nog iedere dag zo blij mee is vond ik zo lief het gaat ook om onze liefde juist daarom willen we die bezegelen... x
ik voel me zo rot vandaag tweet kan alleen maar janken ik zie het gewoon niet meer zitten het lukt echt nooit ik ben zo bang en verdrietig en heb alleen maar boze gedachtes en angsten in mn hoofd vandaag zie op tegen dat kloteziekenhuis weer mn heel verhaal gaan ze weer zeggen dat ik tot mei moet wachten x
hoi hallo het salsadansen was super verder druk (vandaag gewerkt) en probeer even een beetje te relaxen buik voelt gek, beurs van binnenuit ofzo (beetje stomme omschrijving sorry) ene moment denk ik dat t komt, dan weer niet probeer dus los te laten ( ja jullie lezen het goed ;-)) langste cyclus was 29 dagen dus nog geen "paniek" xx
hallo lieve schatten ik heb niks te vertellen eigenlijk 😞 even een teken van leven ben erg druk momenteel dus ben minder op het forum donderdag naar de gyn om te vragen om iui ik houd jullie op de hoogte.. moet nu weer door; sorry 😊
dikke knuf, la bella
Balen belle, dat je weer ongesteld bent geworden. Hoop op goed nieuws bij de gyn en dat ze iets voor je kunnen betekenen nu. Je houdt ons wel op de hoogte he.
hier weinig nieuws. Ergens deze week zal mijn ei weer komen.
ik was vandaag in het ziekenhuis en dat viel niet mee geef een korte samenvatting, want heb het even helemaal gehad het komt erop neer dat we in ronde 24 zitten en dus 2 jaar bezig zijn we hebben "recht" op hulp, op iui het ziekenhuis waar wij lopen (vu amsterdam) denkt daar anders over en houden vast aan mei 2011 op zich schiet dat best op, maar er is ook nog een wachtlijst die is maximaal 3 maanden we hebben aangegeven dat we nu al op die lijst willen dat kan waarschijnlijk niet, dat kan pas in mei!! ik heb gehuild en vertelt wat het met me doet dat ik het soms echt niet meer trek al heb ik fijn werk, lieve vrienden blabla.. mn oude gyn is weg, en deze nieuwe beviel me niks had zich overduidelijk niet voorbereid, en dat ergerde me mateloos.. het is even op hier mn liefje en ik hebben het even helemaal gehad en ik ga echt even minderen op het forum vind mezelf gewoon niet zo'n leuk mens als ik alleen maar kan praten over nod, rode duivels, thermometers en eitjes en zaadjes.. we hebben over 3 weken een afspraak, en hopen dan een soort terugkoppeling te krijgen ik heb geen hoop dat we toch op de wachtlijst mogen, maar vind het nergens op slaan dat wij er 2,5 jaar over moeten doen! ze blijven hameren op de goede kansen, en dat het gebaseerd is op de uitslagen blijkbaar waren die erg goed.. maar ja; zonder resultaat!! ben zo boos en verdrietig tegelijk en lamgeslagen we gaan door, sowieso maar ben mn kracht even kwijt het komt misschien over alsof we ons niet hebben laten horen maar dat is juist wel zo we blijven wel in dit ziekenhuis, zijn tot nu toe heel prettig geholpen het staat ook goed bekend verder
sorry voor mijn egobericht iedereen veel liefs, ik kom vast weer terug maar nu even niet x