@BW heb je op het nieuws gezien dat ze nu onderzoek doen naar 10 doodde baby´s in het ziekenhuis in Hoorn?
http://www.nrc.nl/binnenland/article235 ... ien_baby_sIk weet niet of dit allemaal overdreven is deze publiciteit er sterven wel vaker baby´s in een ziekenhuis, maar aan de andere kant komt die ook niet voor niets in het nieuws denk ik dan.
maar goed je hebt nog 8 maanden, misschien is het daar dan weer allemaal rustig en beter georganiseerd!
@Inge gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed is!
Fijn dat je ook de samenlevingstest nog kunt doen.
HSG onderzoek is inderdaad geen pretje, hou rekening met flinke ongi krampen. Mijn man was met me meegeweest, dat vond ik wel fijn en ik zou inderdaad je ongi effe afwachten. Bij mij hebben ze dat ook precies gepland tussen ongi en eisprong.
En ik dacht daarvoor net zoals jij ohw als ik nu maar zwanger wordt hoef ik die HSG niet en dat had ik ook bij de kijkoperatie, maar helaas ik heb het toch allemaal moeten ondergaan.
Ik hoop van harte dat het jou bespaart blijft en dat je nu gewoon wel zwanger wordt!
@Pixie gezellig dat je mee komt kletsen. Hopelijk wordt je snel zwanger!
@Jelske lekker weekend gehad en lekker geklust gisterenavond?
@GB ook veel klusplezier!
@Carmen al terug van haar weddingweekend? Heb je een mooie huwelijksdag gehad?
Ik heb een heerlijk weekend gehad, lekker relaxt op de veluwe. We zaten wel in een groter huis dan ik had gedacht. Het was een huisje voor 4 pers., maar er stonden wel 6 bedden hahaha en we waren met zijn tweetjes. Best asociaal, maar ik heb er heerlijk van genoten en mijn man ook. Zaterdag was het heerlijk weer, we hebben zelfs in een theetuin gegeten en heb er liefde en geluk thee gekocht hihihi......en we zijn lekker luxe uiteten geweest van onze cadeaubon die we voor ons trouwen gekregen hadden van mijn mans werk. Het huisje wat we huurden was een pluim voor kerst van twee jaar geleden van mijn werkgever, alles lekker besteed.
Ook lekker geklust, gewoon heerlijk relaxt voor de fun.
Ik voel wel savonds als ik mijn bh uit doe mijn pijnlijke borsten wat ik altijd krijg als ik ongi moet worden, hopelijk betekent dit deze keer wat anders. Vrijdag weet ik het!!!!
Roosie