hoop1970 schreef:
Duidelijkheid heb ik ook gekregen vanmiddag.
Het was echt een super prettig gesprek (ben bijna een uur binnen geweest :oops: ---sorry andere dames in de wachtkamer---)
M'n gyn wist niet eens dat de 5e IUI gelukt was...dus eest hier even over gehad...toen natuurlijk dat ik een cyclus moet wachten...
nou, daar was ie het ook niet mee eens...ONZIN! als je er aan toe bent krijg je een recept provera, nou dat recept maar meteen meegenomen !)
Hoop wat goed dat het gesprek zo fijn ging, en je ook lekker de tijd hiervoor hebt genomen :mrgreen:
Jammer voor de anderen... maar o zo belangrijk voor jullie....... 😉
Er is / wordt weer snel aktie genomen.
Goed nieuws dat er ook nog aktiviteit was in de eierstokken. 😉
Ik heb begrepen dat je wel waarschijnlijk een cyclus moet wachten omdat manlief in het buitenland zit?
*Shanna,
Ik vind het toch erg moedig van je dat je gaat proberen bij de zorgverzekeraar en dat je tóch wilt weten mbt het poollichaamonderzoek.
Ik zou dat eerlijk gezegd ook willen weten...weet niet waarom :?
Hoop dat het je gaat lukken om het geld ( of een gedeelte ervan) terug zal ontvangen.
Succes ermee in ieder geval 😉
Bedankt dat je het gedicht wil delen 😉 erg lief.
*Roosie,
Vandaag een dagje voor jezelf, heerlijk toch 😛
Hoop dat je lekker kan genieten...
Wat een pijnlijk misverstand bij jou zeg met die nadere buurvrouw :oops: moet het net tegen jou gezegd worden :oops:
Gelukkig kon je het rustig verwerken allemaal...... 😉
Vervelend dat je werk het op het laatst heeft verzet zodat jij alle afspraken moest verzetten.
Maar ja zo toon je wel dat je flexibel bent en dat is toch ook weer een voordeel 😉
Gisteren ging de info avond wel goed.
Niet veel nieuwe dingen te weten gekomen.....maar ja een opfis-IVF -info is nooit weg toch?
Waar we voor gingen kwam de laatste 5 minuutjes aan bod, de uitleg van de Menopur.
Heb de flesjes gezien en hoe je moet mengen ( hetzelfde principe als Preynyl)
Dus dat gaat zeker ook lukken 😉
Nu wachten op de 2e NOD, ergens begin mei en dan gaat het weer beginnen...dan zijn we er weer klaar voor!
Tot die tijd gewoon maar lekker genieten van alles 😛
Liefs,
Carmen