Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
de kijk en vergelijktest:)
Jelske schreef:
En wees niet bang dat er geen zaadjes voor je eitje vandaag meer zijn; het schijnt (volgens de Telegraaf 😉 dat álle dagen een zaadlozing juist goed is voor de kwaliteit van de zaadjes! :mrgreen:
|
hoop1970 schreef:heb via photobucket gedaan...nu wel zichtbaar volgens mij...
ben benieuwd wat jullie ervan vinden... ik vind het eigenlijk best schokkend...
denk dat ik ook naar babyboom ga schrijven
hoop1970 schreef:BB testen zijn wel al positief geweest... gebruik ze al heel lang en was ook altijd tevreden, maar bij deze testen was ik wel altijd pas dag 16/17 positief...dus veel later
Misschien ben ik al die maanden wel te laat met intensief klussen begonnen...
zijn nu helemaal bezig volgens de smeg methode :mrgreen: al 2 dagen achtereen bezig :mrgreen: en straks ook nog effe :mrgreen: :mrgreen:
Perla schreef:[i] Helaas houdt mijn partner niet van kamperen :|[/i]
Perla schreef:
Maar als iemand nog iets kan bedenken....de lingerie en ondeugende kleding zal ik weer eens uit de kast trekken 😉 .
Jelske schreef:Fijn dat het alweer over is bij je Inge! Succes bij de ha, en vooral doen wat je intuïtie je ingeeft he? volg je eigen weg...
welterusten, we horen morgen wel wanneer je terecht kunt. Knuffie.
Ik ga niet meer naar de wc. Zo denk ik dat ik ongi ben, zo voel ik echt helemaal niets meer. Sta de hele week al stijf van de adrenaline (drukdrukdrukdrukdrukdrukdruk) en ga zo maar eens op tijd naar bed. Nog anderhalve dag buffelen en dan lekker vakantie! (en dan begint thuis drukdrukdruk want ja, je moet toch van alles meezeulen op vakantie dus gauw nog even wassen, strijken, huis aan kant, bed verschonen, ach, jullie kennen het allemaal wel ;-))
Jelske schreef:Ja, eergister en die was negatief. Dat had ik ook wel verwacht hoor maar ja, onbedwingbare behoeftes.... 😉
Vanmiddag werd ik niet lekker, gevoel van flauwvallen, bloed wat ineens naar je tenen zakt en slecht kunnen focussen zeg maar. Ik zat in de auto op een drukke weg dus het was niet een echt prettig moment om niet lekker te worden 😉
Maar goed, dat trok wel weer bij, ik voel nu alleen een gespannen onderbuik. Ik ga er nog steeds vanuit dat morgen of zaterdag (dat is dan 14dgn na m'n ei) ongi wordt hoor........ alleen die wangen he? beetje onverklaarbaar maar ze gloeien erover! :mrgreen:
Jelske schreef:Zo'n Kruidvatding (2/5euro), wat een gedoe zeg; plastic bakje (bij het opvangen lekker spetteren tegen je hand aan!), daarna klooien met zo'n pipetje en dan raak mikken op de stip.... ik vind zo'n dipstick voor in je urinestraal veel makkelijker hoor! hahahah maar goed, maakt niet uit, zolang er maar een positief streepje op komt te staan vind ik het allemaal wel best! Ik heb nog 2 testen van KV liggen en ook nog 2 van Matcare; mocht de ongi wegblijven, dan ga ik zaterdagmorgen met een van beide testen.
hoop1970 schreef:Fijne vakantie in ieder geval, wanneer ga je en waar gaan jullie naar toe??
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeel jaloers op iedereen die vakantie heeft!!!
wij moeten nog wachten tot de 2e week van september... :cry: