Mippie1987 schreef:spannend hoor erykah, snap wel dat je je dan goed voor wilt bereiden voordat je gaat. hoever ben je de 23e? en waarvoor was het ook al weer precies?
lindy, heel veel succes vandaag. hoop dat je goed nieuws krijgt.
ik ben dan precies 31 weken. Het is omdat ik zwangerschapsvergifitiging heb. En dat kan erfelijk zijn, mijn moeder heeft het ook bij beide zwangerschappen gehad en heeft toen de laatste 3 maanden in het ziekenhuis gelegen van de zwangerschap. Zij is ook beide keren ingeleid omdat wij (mijn broertje en ik) niet meer voldoende voeding kregen en dus niet meer groeiden.
Dus volgende week vrijdag krijg ik weer een groei echo om het kindje goed in de gaten te houden of ze nog wel goed groeit. Mocht dit niet het geval zijn, dan nemen ze mij op en dan krijg je geloof ik om de dag een groeiecho, en als ze het dan niet meer vertrouwen dan word ik ook ingeleid. Ben aan de ene kant wel blij dat mijn moeder het zelfde meegemaakt heeft, die weet precies hoe alles gaat en hoe ik me voel. Dus kan er met haar heel goed over praten. Naja we zullen het zien volgende week. Ik hou jullie op de hoogte! Ga nu weer verder met wassen en strijken :mrgreen: