Tammie78 schreef:Hoi Eveline,
Ik wil ook graag zo'n banner die jij hebt. maar hoe krijg ik die?
Je kunt op de banner klikken. Dan kom je op de site. Als je hier dan bovenin het tabblad banners aanklikt. Kun je je er eentje maken.
Liefs,Linda
Tammie78 schreef:Hoi Eveline,
Ik wil ook graag zo'n banner die jij hebt. maar hoe krijg ik die?
Tammie78 schreef:Echt zo appart erykah, dat jij al zwangerschapskleding nodig hebt. Ik pas nog ruimschoots in m'n kleding! ben nog hartstikke plat. Nog niets aangekomen. Ben ook 9 weken en 5 dagen.
linsem schreef:@Linda-1982 ik neem aan dat je in '82 bent geboren?
Grappig. We hebben dezelfde naam en ben zelf ook in
'82 geboren. Dit is jullie eerste kindje? Voor ons de
tweede erg leuk allemaal.................
Liefs Linda
Linda-1982 schreef:linsem schreef:@Linda-1982 ik neem aan dat je in '82 bent geboren?
Grappig. We hebben dezelfde naam en ben zelf ook in
'82 geboren. Dit is jullie eerste kindje? Voor ons de
tweede erg leuk allemaal.................
Liefs Linda
Dat is wel grappig. Nen idd van '82. En wordt ons eerste kindje dus vind het allemaal erg spannend. Wel super leuk natuurlijk.
Vanavond krijg ik eindelijk mijn echo. Ben zo blij als ik straks zie dat ook echt alles goed gaat.
Een tweede leuk? Hoe oud is je eerste? Heb je al een zoontje of een dochtertje?
Liefs, Linda
Tammie78 schreef:Nou ik twijfel wel eens of het allemaal nog wel goed zit. Ben namelijk nog hartstikke plat en merk ook nog niete cht iets aan mijn borsten, ja misschie ietsjes voller, maar geen pijn of jeuk ofzo. Geen grotere of donkerdere tepels en niet van die duidelijke aders.
Tammie78 schreef:Super Linda! Fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Wij moeten nog even wachten tot 15 juni. Dan krijgen we nog een extra echo en hopen dan ook een mooi plaatje van de kleine te krijgen! Die is dan iets van 7 cm, dus dan moet er toch echt wel meer te zien zijn!
ladyd schreef:Hallo dames,
Weet iemand hoe het met Lindy haar echo is vergaan?
Liefs,
Ladyd
Lindy schreef:Hey meiden, met mij alles goed!!! en met de beeb ook!!!
Ben het hele weekned bijna niet thuis geweest dus kon niet eerder op het forum... maar heb het hele weekend op een grote roze wolk gezeten. Vrijdag de echo gehad en ons kindje gezien, wauw wat bijzonder, echt een klein mini-mensje wat in me groeit. Ook het hartje mogen horen, klopt heel snel, maar dat hoort zo... Dit weekend ook de vriendengroep (degenen die het nog niet wisten) verteld dat we een kindje krijgen, echt heel leuk die reacties...
Voor degenen die hem morgen hebben, geniet is echt geweldig!!! En ik kreeg helaas na mn echo de tip dat het leuk is om de echo te filmen, met camera of mobieltje ofzo... Ga ik met de 20 wkn echo wel doen!!! Heb alvast een afspraak op 31 juli....
Was ook iets verder dan ik dacht dus heb mn banner even aangepast!!
Liefs Lindy
lady25 schreef:speedy, leuk he zo'n echo! fijn dat alles goed is!
zijn er trouwens meer meiden hier, die vlees niet meer zo lekker vinden? gister hadden we een bbq met mijn ouders, en het vlees stond me echt niet aan. ik heb van alles geproefd maar vond het gewoon echt niet lekker! uit eindelijk maar 1 spies gegeten. gelukkig hadden we genoeg salades en stokbrood. (mijn vriend was er wel blij mee kreeg hij meer hihi)
dus bij ons eet ik niet voor twee maar doet mijn vried dat 😉
liefs Noortje