dat drukkende gevoel in je doos is nog indaling.
ik had ook een warm gevoel rond me navel en ook als je er bovenop drukte dan deed het soms zeer.
dus niet raar.
lilianOud lidBerichten: 1.564Lid sinds: 12 januari 2013
Elisa20 schreef:Erykah, wat balen zeg 😞 Hopelijk mag ze snel naar huis en kan je lekker genieten.
Zit er hier ff doorheen.
Net verloskundige gesproken en ze kan niet komen om te strippen want er is een bevalling
tussen gekomen. In spanning gezeten voor niets...
Een paar minuten na dat telefoontje belt mijn moeder dat onze hond morgen een spuitje krijgt
omdat het niet goed met haar gaat. :cry:
Helene -- ? december ---- van een jongen ---- Justin is geboren op 4 December 2009
Brusje --- 7 december ---- van een meisje ---- Yma Nikée is geboren op 29 November 2009
Lilian ---- 10 december --- van een baby ------ Kaylen is geboren op 9 December 2009
Sofia ----- 12 december --- van een meisje --- Amber Mali is geboren op 4 December 2009
Sophie --- 13 december --- van een jongen --- Sem is geboren op 14 November 2009
Linda ---- 17 december --- van een meisje ---- Abby is geboren op 24 November 2009
Ultra ----- 21 december --- van een baby ------ ??? is geboren op 2/3 December 2009
Erykah --- 25 december --- van een meisje --- Tessa is geboren op 4 December 2009
Elisa ------- 4 december --- van een meisje
Enjoy2 ---- 8 december --- van een jongen
Angel ----- 9 december --- van een baby
Em ------- 10 december --- van een meisje
Marjolein85 --14 december -- van een jongen
Lindy ----- 19 december --- van een baby
rchl88 ---- 19 december --- van een jongen
Iet -------- 21 december --- van een baby
Renate --- 21 december --- van een jongen
Mippie --- 23 december --- van een jongen
Tammie---25 december----van een jongen
Speedy ---26 december---van een jongen
nluiten ---27 december---van een meisje
Linsem----31 december----van een baby
Elisa20 schreef:Jah heb om 2 uur een afspraak. Hopelijk heb ik 1 cm ontsluiting en kunnen ze strippen.
Verlies je geen vruchtwater?