Deze komt van pag 258, hoop dat dit de meest recente is...
Mippie1987 schreef:He meiden, ben niet aan het bevallen hoor. kon er gister na dat berichtje wat 3x is geplaatst (sorry) niet meer opkomen. kreeg een error. zit nu ook op de comp ipv de laptop en tot nu toe kan ik er zo wel opkomen. maar hier is alles nog rustig. vannacht misselijk geweest en buikpijn/ krampen maar dat had een andere oorzaak :oops: ben weer helemaal leeg. tijdens t eten krabde de kat me 2x in mn benen (kreeg daarna wel wat buikpijn) maar verder ook helemaal rustig. ga er niet vanuit dat t vandaag gaat komen hoor. dan is dat bakerpraatje van de bitter lemon ook gelijk de wereld uit geholpen haha. ben vandaag niet veel op t forum denk ik want mn man is vandaag jarig.
Linsem (dacht ik), balen dat de kleine nog niet is ingedaald. maar sommige kindjes dalen in en dan begint ook gelijk de bevalling. weet niet of dat gelijk betekend dat je overtijd gaat lopen.
renate, nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon! flinke jongen hoor. fijn dat alles goed is met jullie beide. ga lekker van hem genieten.
van ultra al even niets meer gehoord. het is begin december al geboren. hoop dat alles goed is met haar en de kleine.
Hier is het lijstje, weer up to date 😃 :
Elisa --- 4 december --- van een meisje --- Amy is geboren op 17 December 2009
Helene37 -- ? december --- van een jongen --- Justin is geboren op 4 December 2009
Brusje --- 7 december --- van een meisje --- Yma Nikée is geboren op 29 November 2009
Enjoy2 --- 8 december --- van een jongen --- Stef is geboren op 13 December 2009
Angel --- 9 december --- van een baby --- Bram is geboren op 17 December 2009
Lilian----10 december---van een baby --- Kaylen is geboren op 9 December 2009
Em ----- 10 december --- van een meisje --- Julia Emma is geboren op 16 December 2009
Sofia --- 12 december --- van een meisje --- Amber Mali is geboren op 4 December 2009
Sophie --- 13 december --- van een jongen --- Sem is geboren op 14 November 2009
Marjolein85 --14 december -- van een jongen --- Kian Daniël is geboren op 18 December 2009
Linda --- 17 december --- van een meisje --- Abby is geboren op 24 November 2009
Lindy --- 17 december --- van een baby
Iet --- 21 december --- van een baby --- Mees is geboren op 16 December 2009
Renate --- 21 december --- van een jongen --- Giovanni is geboren op 19 December 2009
Ultra --- 21 december --- van een baby -- ??? is geboren op 2/3 December 2009
Mippie --- 23 december --- van een jongen
Erykah --- 25 december --- van een meisje --- Tessa is geboren op 4 December 2009
Tammie---25 december----van een jongen
Speedy---26 december---van een jongen
nluiten---27 december---van een meisje
Linsem----31 december----van een baby
nog 6 baby's en dan zijn we allemaal MAMA!!!!