Nou we zijn zojuist bij de verloskundepraktijk geweest. Ben weer helemaal gerust gesteld! Eerst voelde ze m'n baarmoeder, die was heel goed gegroeid vond ze. Zelf beter dan nodig was. Vervolgens wilde ze het hartje horen, maar dat lukte niet, Oud apparaat ofzo met veel ruis. Dus op naar de echo kamer. Daar ons kindje gezien. En zien bewegen! Zwaaide zelfs! En ik hoefde me echt niet druk te maken over m'n gewicht. Ik ben gewoon een hele slanke vrouw waarbij je een buikje waarshijnlijk gewoon wat later ziet. Zij zei dat dat voor een eerste helemaal niet vreemd was.
Gelukkig had mijn man z'n fotocamera mee, want de echo van hun apparatuur is niet echt mooi geworden. Hier is ie:
http://picasaweb.google.nl/dionnevijfli ... 4171428114Het is eigenlijk een filmpje, maar ik weet niet hoe ik dat aan jullie kan laten zien. Dus dat mag mijn man ff fiksen!
De afspraak die we de 15e hadden gaat gewoon door. Dan wordt er wat uitgebreider gekeken en hopelijk horen we dan wel he hartje! Kindje wordt dan ook gemeten.